Alla inlägg under december 2009

Av julia♥ - 29 december 2009 17:14

har varit i skellefteå hela dagen på mellandagsrea!

hittade dock inga kläder som jag ville ha, men hittade lite andra saker:)


En HIGH TECH LIGHTER från mus. riktigt coolt att se hur annars ögonskuggan blir när man använder det!

vårdande shampoo från björn axén :)


typ det jag kom hem med^^


nu ska jag slänga i mej lite mat och sen bege mej av till emmy!


peace

Av julia♥ - 28 december 2009 14:11

jag är less på snö, jag är less på snö, jag är less på snö och nämnde jag JAG ÄR LESS PÅ SNÖ!

det är vitt ludd överallt! kallt är det också, halva fönstrena på mitt rum är täckt av snö, kolla själva

 inte kul, känns som att bo i en iglo:/

och böttre är det unte på vägen eller på uppfarten heller, på uppfarten är snön så djup att det räcker över knäna, inte för att jag är så värst lång men..

katten får iaf stanna innomhus tills snön har försvunnit, eller åtminstone smält bort litegran.

vi vill ju inte att stackaren ska gå vilse under snön :o

hunden klarar sej knappt från att drunkna i det heller..

  


jag vill bort från allt det kalla nu, jo visst snö är väl okej? men i lagom mängd!

det här är löjligt mke snö!!


snön har iaf fått mej till att läsa ut hela första boken om jag kunde drömma, ska ta och börja på den andra nu, peace♥

Av julia♥ - 26 december 2009 15:00

  


så jäkla snygga stämmor


ha en fortsatt bra dag♥

Av julia♥ - 26 december 2009 13:34

      hejhej, jag sov enda till halv 1 idag! :o

kanske beror det på att vi vr uppe till typ halv 3 och såg på film.. men wathever jag har ju jullov eller hur? då ska man sova länge^^

vet inte om det blir så att jg följer med till ånäset, var inte så jättesugen på det..

särskildt inte nu när det är så mke snö ute, känns bara tråkigt att gå ut då:p

istället så stannar jag hemma med john och isak, skulle nästan tro att det blir att se ännu mera film ?

funderar också på att börja läsa alla twilight böcker igen, fick dom ju i julklapp:)


hur som hellst så ÄLSKAR jag verkligen min nya vågtång!! hel underbar är den!




     


peace♥  

Av julia♥ - 25 december 2009 23:45

nu har allt folk lälmnat huset, det var rätt så  många här ett tag, tror att det blev typ 27 stycken som var här:o

helt slut är jag nu iaf, och mätt! har ätit godis hela kvällen, gott^^


har precis tvättat bort allt smink, borstat tänderna och smörjt in benen med det underbara bodu butter som jag fick av linn♥


tror att det blir att se film med isak och john nu, isak sover här inatt :)

mysigt^^



imorron så åker vi till ånäset för att handla, det har blivit lite som en tradition att åka dit med kusinerna varje år :)

tänk så mke energi som rymms i en så liten människa? ♥


peace♥   

Av julia♥ - 25 december 2009 16:52

haha julia kommer bli lagom förvånad då hon ser DETTA inlägg, buuuuusigt ^^
för det är ju faktiskt LINN!!!!! som skriver :D



BUUUUUSIGT :D!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


nej men jag har lix inget att skriva om hejs svejs leverpastejs =)

Av julia♥ - 25 december 2009 16:34

TILL KAJSA!





LINN HAR FINA TÄNDER




vi har väldigt tråkigt, man blir dock rätt så slut av barnen men..


ska se film nu, ha en bra dag♥

Av julia♥ - 25 december 2009 13:27

fråga inte om rubriken idag heller ^^

hade ni en bra julafton igår? hoppas det iaf♥


idag så fyller pappa år, så vi ska fira honom hela dagen:)


skulle duscha i morse och blev lagomt förvånad när duschen började lysa grönt!

visade sej att pappa köpt ett nytt dusch munstycke, lite kul var det^^


så här ser det uit :



ha en bra dag♥

Ovido - Quiz & Flashcards