Alla inlägg under oktober 2009

Av julia♥ - 30 oktober 2009 19:46

grissprutan jag tog igår har förstört min dag:/

hela min vänstra arm känns som spaghetti och huvudet gör ont..

hade tänkt plugga so och fysik hela dagen, men har inte orkat alls..

ipren brukar alltid fungera, men idag har den svikit.. ELAKT! :p


idol kommer förhoppningsvis att rädda kvällen!

ikväll är det las vegas tema kan bli kul att se vilka låtar dom väljer:)

ska ta och hämta lite glass nu:]



  

fredags myyyyyyys♥



   

Av julia♥ - 30 oktober 2009 15:14

vill du ha mer besökare på din blogg?

registrera dej här så får du garanterat fler besökare! det funkar för mej:)


Av julia♥ - 29 oktober 2009 15:43

jag vet att jag har varit skitkass på att blogga ett tag nu, men har faktiskt inte haft tid.. och det har inte fungerat att mobilblogga, bloggplatsen suger:p

kan berätta att det va skitkul i piteå! jag åkte faktiskt toan två gånger^^ hahha sen så åt vi en massa B&J också, ännu mer nice:)

i går så var jag och emmy med olle, vi såg film och myste:)

 

kom nyss hemm från btk, har tagit GRIS-SPRUTAN!

den gjorde inte alls ont att ta, men eftersom att dom tar den i en muskel så är min arm helt bortdomnad nu..

inte bra!

men det kan ju vara värt att ta den iaf, så man slipper grisinfluensan:p




  

peace

Av julia♥ - 26 oktober 2009 11:19

har hunnit otroligt mke nu på morronen!

steg upp kl tio och halv 11 hade jag klätt på mej, sminkat mej och plattat håret klart:o

sen så har jag hunnit måla naglarna, äta frukost och packa väskan och klockan är vara 20över 11..

superbra gjort^^

bussen går kl 12 från btk iaf, så jag lär vara i stan kvart i 1 kanske:)

det jag planerat att köpa är:

* en jacka som man slipper frysa i :]

*ett par nya leggings, tjocka så man slipper frysa:] hahaha

* BEN & JERRYS!!!

sen så måste jag spara pengar till piteå i morron:)

linn älskling♥

 

ne nu ska jag ta och ta på me sockar och fortsätta se på mtv^^

peace

Av julia♥ - 25 oktober 2009 22:58

hejhej:)
sitter just nu och ser på wallander med mamma och pappa:]

ska ta och packa väskan inför morron dagen.. kändes rätt så jobbigt faktiskt.. men kul kommer det att bli iaf! :)

är inte säkert att jag kommer att ha tid att skriva så mke i morron och på tisdag..

men förhoppningsvis så blir det nått inlägg iaf:)

♥ 

peace

Av julia♥ - 25 oktober 2009 14:12

här är lite bilder som jag tog nyss:)

 

       ♥   

det var hur blött som hellst ute!

men förhoppningsvis så vare värt att bli blöt, han kanske lugnar ner sej nu när han har sprungit en massa:)

Av julia♥ - 25 oktober 2009 10:55

har precis vaknat faktiskt:)

himla skönt att få vinna en timme inatt, tiden är dock skyldig mej en timma till eftersom att jag ställde om till sommartid två gånger i år.. 

förlorade en timme svensk tid innan vi åkte till florida och en timme amerikansk tid när vi var där?

inte bra (N)

 

ska snart ta och äta frukost, inte hungrig alls just nu... :p

 

sen så är jag verkligen tvungen att ta med cosmo ut på lite motion, han är så otroligt understimulerad nu!

hur jobbig som hellst, som ett överaktivt litet barn?

det blir förhoppningsvis bättre efter att han fått jaga bollen ett tag:p

lite tråkigt att det inte är bra väder ute idag, roligare om det är sol.

ha en bra dag:)

Av julia♥ - 24 oktober 2009 19:34

var inne på den här sidan och hittade mjukisdjur i form av baciller och sjukdomar?

vad är det här för påhitt?
vet inte hur det är med er, men själv skulle jag då inte vilja sova med vattkoppor och magont oavsett om dom är i tygform elr inte:p

 

här är några exempel på vad det finns för sjukdomar och bakterier att välja mellan:p

finns ännu fler att välja mellan, så välj din favorit? hahah

*Salmonella

*Hosta

*Magsår

*Tyfoid feber

*Halsont

*Vattkoppor

*Vit blodkropp

*Magont

*Ebola

*Klamydia

*Kvalster

*Dålig andedräkt

*Förkylning

*Galna kosjukan

    

ser faktiskt rätt så söta ut?

Ovido - Quiz & Flashcards