Direktlänk till inlägg 8 september 2009

O8O9O9

Av julia♥ - 8 september 2009 20:01

hej bloggen!!!


som ni säkert märker å har jag bytt design, berätta gärna vad ni tycker om den:)

måste säga en gång till att "bloggplatsen" är helt och hållet jättebra nu!! mke enklare att hitta rätt nr till färgerna en på blogg.se:)

riktigt enkelt och mke roligare att skriva inlägg nu en förut också, och nu kan man ju somsagt lägga in bilder mitt i inlägg vilket man inte kunde förut:)

allt är super nu!!


sitter nu framför tvn och ser på första avsnittet av Idol auditions är det bästa;) gud så kul det kan vara ibland, finns ju både dom som är fruktansvärt duktiga och dom som är mindre begåvade...

jurryn är då bra enligt mej, programmet har blivit roligare att kolla på när dom bytte jurry:)


i morron så ska jag till stan med david, jesse och markus:) skulle tro att det blir att besöka både scorett och nya ginatricot ;)

ska gå en sväng med sofia på royal också, måste ha en nya hjälm nu innan vintern.

den jag har nu är nämligen för liten, så jag lär intte rymma ett pannband under den vilket kan vara bra när det är kallt:)

pappa betala:]


nej nu ska jag fortsätta med mitt idol-tittande, peace

 
 
Emanuel

Emanuel

8 september 2009 20:41

SKaffa blogg.se!

http://www.snyggeman.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av julia♥ - 29 september 2011 14:00

Känns onödigt att hålla två bloggar i rullning. Den andra är så smidig förstår ni. Inlägg varje timma om jag så vill. Bara för att jag slipper öppna datorn eftersom att allt går att göra genom mobilen. Det känns nytt och jag är motiverad. Rolig...

Av julia♥ - 28 september 2011 20:03


  Åker med han på bilden till skellefteå efter tio när han slutar. Mor och far ska hämtas från kalas.   I morgon har vi konditionstest. Jag är förmodligen körd. Eftersom att min kondis inte finns. I morgon är det också torsdag, så logiskt s...

Av julia♥ - 28 september 2011 17:30

Fanns det en app för bloggplatsen också så skulle jag inte gå bakom ryggen och använda tumblr. Men nu finns det ingen sådan och jag har blivit kär i instagram. Så därför.   Glöm inte attt följa > Tumblr                    ...

Av julia♥ - 28 september 2011 16:16


Att man numera kan beställa kläder från allas vårat älskade monki. Och det faktum att jag äger ett visa kort. Detta kommer att bli en härlig koombination!   Klickade precis hem en kofta som jag hoppas kommer att vara lika mysig som den såg ut...

Av julia♥ - 27 september 2011 20:08


Här finns bilder. Men nästan ingen text. Så är tanken i alla fall. När jag har kommit i underfund med det hela. Ta en titt.  Är ni snälla.    ...

Ovido - Quiz & Flashcards