Alla inlägg under september 2009

Av julia♥ - 3 september 2009 16:51

skulle kunna lägga upp en dagens outfit också:)


ett par rutiga byxor från H&M

en svart tröja med 3/4 armar från åhlens

också en bild på dagens frisyr, hade dålig fantasi i morse så det blev lite småflätor.. :p


Av julia♥ - 3 september 2009 16:25

hej:)


skolan idag var som vilken skoldag som hellst, lunchen idag var jättegod!

ost/skink sallad med makaroner och nån sås, jättegott är det:)!

sista timmen hade vi "elevens val" där jag har valt sång, vilket faktiskt gick rätt så bra idag:)

hade dock en aning ont i halsen men jag presterade så bra som jag kunde:)


hittate en massa godis i skafferiet(a) bla. algrens bilar i choklad! tycker inte om dom egentligen men i choklad blev dom helt underbara!!! ni måste prova dom;)


just nu så ser jag på top model ska ta och gå ut med cosmo när det är slut..


peace

Av julia♥ - 2 september 2009 21:31

sovgott, det är en ny dag i morron:)

peace

Av julia♥ - 2 september 2009 21:13

hej igen;)


har nu beställt en ny plattång från http://bangerhaed.se :D

tack för tipset sofia;)

hoppas att den kmr på fredag, så jag slipper leva hela helgen utan.. :)


Beskrivning
Populära GA.MA Ceramic CP1 värms på 2 sekunder når inom 10 sekunder arbetstemperaturen på 200 grader. Tack vare avancerad joniseringsbehandling och keramikplattorna som är i kontakt med håret blir resultatet vårdande och hjälper till att bevara dess naturliga fuktighet. Plattorna är också behandlade med Ceramic Crystal Coating så att den glider lättare.

  • Plattornas storlek är 30 x 90 mm
  • Konstant arbetstemperatur
  • Plattången kan användas från 100 till 240V. Perfekt för dig som reser.
  • CE-märkt med svensk stickpropp
  • Ergonomisk och välbalanserad.
  • Garanti: 1 år

Av julia♥ - 2 september 2009 20:12

hej, har kommit hem och hunnit duscha efter träningen nu:)

ganska skumt väder vare ikväll, både åska, regn och hagel?

kallt vare iaf:p

träningen gick faktiskt bra:D

match på söndag:D


ska ut och cykla med cosmo nu, :)


peace

Av julia♥ - 2 september 2009 14:43

hejhej:)

har kommit hem från skolan nu, dagen har varit kul faktiskt:)

bara jag som tycker att so är jätte intressant?

friidrotten gick däremot inte så bra.. allt går bara sämre och sämre, nån som vill byta knän?


jag tycker absolut att ni ska gå in på olle hemsida http://www.stage.nu/olivia/demo.htm och lyssna på alla hennes nya låtar, min favorit är absolut the lullaby of jazz, helt otrolig kompis man har!

träning ikväll, känns inte som att det kommer att gå så bra, men man vet inte förrän man har försökt;)


peace


Av julia♥ - 2 september 2009 07:34

gomorron:)


nu ska jag ta och äta lite frukost sen så blir det att åka till olle och platta håret, ;)


dagens klädsel är en vid t-shirt med tryck och ett par mörka jeans från JC.

peace

Av julia♥ - 1 september 2009 18:53

hejhej:)


nu sitter jag i soffan och pluggar engelska... skitkul:s

kändes inte som att jag är på blogghumör idag, ni får uräkta att jag är fruktansvärt osocial men jag lider av sömnbrist tror jag.. måste sova ut i morron:)

peace

Ovido - Quiz & Flashcards