Alla inlägg den 8 april 2010

Av julia♥ - 8 april 2010 11:27

god morgon alla glada!


jag sitter just nu vik köksbordet och äter frukost, dagens frukost blev inte så rolig som den brukar... jag har nämligen lyckats med att bränna rostmackorna.. inte gott:(


klockan 12 så åker jag till emmy och fixar henne och olle!! 

gud så kul det kommer att bli att fota idag! det är ju så himla bra väder ute! 

jag längtar! 

ni får se resultatet på lördag skulle jag tro, eftersom att jag åker till linn ikväll och sover hos henne:)

i morron ska jag, kajsa och linn till piteå havsbad och bada! det är alltid sjukt kul att vara det och jag förväntar mej att vi kommer att ha lika kul i morron!


nä, nu hinner jag inte skriva mer, dom brända mackorna kräver min uppmärksamhet.


ha en toppendag! =D

Ovido - Quiz & Flashcards