Alla inlägg den 12 april 2010

Av julia♥ - 12 april 2010 19:21

hejhej:)


segt är det allt med måndagar.. jag ville absolut inte stiga upp i morse, men man har ju tyvärr inget val.. 

tur att skolan var rätt så lugn iaf, det blir så mycket lättare då! :p


vädret var på topp idag också vilket känns hur bra som helst, tänk att snön snart kommer att vara borta!

jag längtar så otroligt mke till sommaren, det kommer att bli en så sjukt kul sommar i år!


just nu så sitter jag iaf i mammas fåtölj och väntar på att topmodel ska börja, den här säsongen är ju hur kul som helst att titta på!

för er som inte är så insatta kan jag berätta vad det är som är så speciellt med just denna säsong av topmodel.

det är bara korta människor som är med!

riktigt kul att se hur en människa som är så kort i verkligheten kan se lång ut på bild bara genom att använda sej av olika kamera och kroppsvinklar:)


jag har dock ett litet problem, kontrollen ligger på rumsbordet, några meter ifrån mej, omöjlig att nå.. 

och jag kan inte ställa mej upp och hämta den heller eftersom att kisse har parkerat sej på mina ben, och om jag ska lyfta bort henne så känner jag mej så elak.. det får helt enkelt bli så att jag ropar på lillebror, han får ge mej kontrollen, kung:)


myskisse:)


peace

Ovido - Quiz & Flashcards