Direktlänk till inlägg 5 maj 2010

♥ut med det gamla och in med det nya

Av julia♥ - 5 maj 2010 21:46

efter 2 och en halv timmes effektiv pluggtid så är både jag och olle blodigt less HK.


vi är dock nästan helt klara med inredningen av våran lägenhet, det enda som nu återstår är att fylla i all text vi har skrivit, med en penna som syns (vi har nämligen skrivit på svart papper, och då syns inte blyerts särskilt bra.) vi ska också fixa gardiner till köket och skriva en prislista på allt vi har köpt, men det tar vi i morron!


jag känner dock fortfarande press på mej, eftersom att vi har använt den här kvällen till HK:n så har jag inte kunnat plugga SO, jag kan verkligen ingenting om ekonomi.

det finns en miljard svåra ord.

jag menar, monopol? jag trodde att det var ett spel? det betyder tydligen att en säljare är ensam på marknaden, det visste ni inte va? hihi


nog om detta nu, jag hade tänkt att visa er dom nya skorna som jag köpte i sundsvall!


DOM GAMLA OCH SLITNA FRÅN USA


DOM NYA OCH SNYGGA FRÅN STADIUM

 

visst är dom snygga? sköna är dom också! dessa blir perfekta i götet!


nu ska jag fika lite, sen läsa SO och efter det hoppa i säng!

 
 
Linnsan

Linnsan

6 maj 2010 16:10

SV: Haha du får ta och görfa en egen lista med Robert på första plats! :D Och angående Leonadro DiCaprio... han är inte snygg LÄNGRE, inte med skägg... haha :)

http://linnsans.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av julia♥ - 29 september 2011 14:00

Känns onödigt att hålla två bloggar i rullning. Den andra är så smidig förstår ni. Inlägg varje timma om jag så vill. Bara för att jag slipper öppna datorn eftersom att allt går att göra genom mobilen. Det känns nytt och jag är motiverad. Rolig...

Av julia♥ - 28 september 2011 20:03


  Åker med han på bilden till skellefteå efter tio när han slutar. Mor och far ska hämtas från kalas.   I morgon har vi konditionstest. Jag är förmodligen körd. Eftersom att min kondis inte finns. I morgon är det också torsdag, så logiskt s...

Av julia♥ - 28 september 2011 17:30

Fanns det en app för bloggplatsen också så skulle jag inte gå bakom ryggen och använda tumblr. Men nu finns det ingen sådan och jag har blivit kär i instagram. Så därför.   Glöm inte attt följa > Tumblr                    ...

Av julia♥ - 28 september 2011 16:16


Att man numera kan beställa kläder från allas vårat älskade monki. Och det faktum att jag äger ett visa kort. Detta kommer att bli en härlig koombination!   Klickade precis hem en kofta som jag hoppas kommer att vara lika mysig som den såg ut...

Av julia♥ - 27 september 2011 20:08


Här finns bilder. Men nästan ingen text. Så är tanken i alla fall. När jag har kommit i underfund med det hela. Ta en titt.  Är ni snälla.    ...

Ovido - Quiz & Flashcards