Direktlänk till inlägg 10 maj 2010

♥i morron så åker vi!!

Av julia♥ - 10 maj 2010 16:53

hejhej :)


jag har precis kommit hem från skolan och har tänkt packa ner det allra sista i resväskan om ett tag!


idag på skolan så tog vi bilder till avslutningskatalogen, i min klass så klädde vi ut oss till gingers och höll upp en skylt med texten "gingers don't have souls"


hursom så hade jag på mej en "pippi- peruk" den bar jag när vi var och fikade i matsalen, jag kände mej verkligen som en kändis för att alla småbarn kollade på mej.


vissa av dom vågade sej till och med fram till mej, en av ungarna sa då såhär:


ETT LITET BARN: hej pippi!

JAG: hejdu

SAMMA LILLA BARN: jag har sett dej på tv...

JAG: coolt (sen så bryter jag av en macka för att se stark ut)


efter att han gått så kommer det fler barn.


BARN: hej pippi!

JAG: hej

BARNET TILL SIN KOMPIS: jag pratade med pippi!


tänk vad en peruk kan göra!


förresten, är det bara jag som inte visste att lilla gubbens prickar var målade? :(


NEXT UP: äta middag, packa väskan, tona håret

 
 
Ingen bild

olivia

11 maj 2010 08:41

Julia... barnet var en flicka inte en pojke!!! :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av julia♥ - 29 september 2011 14:00

Känns onödigt att hålla två bloggar i rullning. Den andra är så smidig förstår ni. Inlägg varje timma om jag så vill. Bara för att jag slipper öppna datorn eftersom att allt går att göra genom mobilen. Det känns nytt och jag är motiverad. Rolig...

Av julia♥ - 28 september 2011 20:03


  Åker med han på bilden till skellefteå efter tio när han slutar. Mor och far ska hämtas från kalas.   I morgon har vi konditionstest. Jag är förmodligen körd. Eftersom att min kondis inte finns. I morgon är det också torsdag, så logiskt s...

Av julia♥ - 28 september 2011 17:30

Fanns det en app för bloggplatsen också så skulle jag inte gå bakom ryggen och använda tumblr. Men nu finns det ingen sådan och jag har blivit kär i instagram. Så därför.   Glöm inte attt följa > Tumblr                    ...

Av julia♥ - 28 september 2011 16:16


Att man numera kan beställa kläder från allas vårat älskade monki. Och det faktum att jag äger ett visa kort. Detta kommer att bli en härlig koombination!   Klickade precis hem en kofta som jag hoppas kommer att vara lika mysig som den såg ut...

Av julia♥ - 27 september 2011 20:08


Här finns bilder. Men nästan ingen text. Så är tanken i alla fall. När jag har kommit i underfund med det hela. Ta en titt.  Är ni snälla.    ...

Ovido - Quiz & Flashcards