Direktlänk till inlägg 10 maj 2010

♥godnatt på er

Av julia♥ - 10 maj 2010 23:01

hejhej :)


nu har jag sköljt ur toningen från håret och resultatet blev faktiskt riktigt bra, typ samma färg som innan fast utan utväxt  och inte lika urtvättat!

känns bra att håret är fixat innan göteborgsresan!


jag har dock lite dåliga nyheter....


...jag kommer inte att ta med mej datorn till götet som det var tänkt...

detta betyder alltså att jag inte kommer att kunna blogga på hela 5 dagar :o

det hade ju varit himla smidigt att ha med sej datorn och kunna lägga upp bilder på vad som har hänt på dagarna lite eftersom sådär..

nu när jag inte har med mej den så får det alltså bli nån sorts bildbomb från hur hela veckan har varit där borta?


det kändes jobbigt :(


nä, nu ska vi inte deppa ihop för det!

jag kommer att ha så himla kul där nere tillsammans med klassen!

vi ska ha kul ihop, åka bergochdalbanor, äta god mat och skratta en massa!


behöver jag tillägga att jag längtar och kommer att ha problem med att somna inatt?


om ni har tur så hinner jag kanske skriva ett snabbt inlägg när jag kommer hem från skolan i morron klockan fyra, vi åker kvart i 6 så det finns lite bloggtid där emellan.


vi hörs!


  

S1/500 f/5.0 & ISO200

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av julia♥ - 29 september 2011 14:00

Känns onödigt att hålla två bloggar i rullning. Den andra är så smidig förstår ni. Inlägg varje timma om jag så vill. Bara för att jag slipper öppna datorn eftersom att allt går att göra genom mobilen. Det känns nytt och jag är motiverad. Rolig...

Av julia♥ - 28 september 2011 20:03


  Åker med han på bilden till skellefteå efter tio när han slutar. Mor och far ska hämtas från kalas.   I morgon har vi konditionstest. Jag är förmodligen körd. Eftersom att min kondis inte finns. I morgon är det också torsdag, så logiskt s...

Av julia♥ - 28 september 2011 17:30

Fanns det en app för bloggplatsen också så skulle jag inte gå bakom ryggen och använda tumblr. Men nu finns det ingen sådan och jag har blivit kär i instagram. Så därför.   Glöm inte attt följa > Tumblr                    ...

Av julia♥ - 28 september 2011 16:16


Att man numera kan beställa kläder från allas vårat älskade monki. Och det faktum att jag äger ett visa kort. Detta kommer att bli en härlig koombination!   Klickade precis hem en kofta som jag hoppas kommer att vara lika mysig som den såg ut...

Av julia♥ - 27 september 2011 20:08


Här finns bilder. Men nästan ingen text. Så är tanken i alla fall. När jag har kommit i underfund med det hela. Ta en titt.  Är ni snälla.    ...

Ovido - Quiz & Flashcards