Direktlänk till inlägg 22 maj 2010

♥grått och trist

Av julia♥ - 22 maj 2010 20:32

hej:)


det var tyvärr inte lika soligt idag som jag ville att det skulle vara, det resulterade i att det bara blev städning och inte solning i  stugan.

eller nä, nu ljuger jag.. jag städade inget alls typ, jag fikade och lekte med cosmo och överlät istället städandet åt mamma och mormor, katching! :D


här är två bilder på min fina hund!

(bilderna är av usel kvalla eftersom att dom är tagna med min gamla kamera)


 

snyggast i världen!



nu ska jag ta och gå in på MUS hemsida för att kolla upp vad jag ska handla på klubbkvällen(annars så kan det bli farligt när jag kommer dit på torsdag, man vill lixom ha allt så det är bäst att veta vad man ska ha när man kommer dit!)

 efter det ska jag hoppa i duschen och tvätta mitt hår sen så ska jag lägga en ansiktsmask, äta choklad och mysa med cosmo!


ha en fin kväll :)

 
 
Sofia

Sofia

22 maj 2010 21:50

Har du fått lov följa med? ;)

http://tigerfian.blogg.se

 
Sofia

Sofia

23 maj 2010 08:27

Nice ;) Vad ska inhandlas då? :P

http://tigerfian.blogg.se

 
Linnsan

Linnsan

24 maj 2010 18:21

Vem ska du dit med då? Olivia? :)
Hihi om inte, så är ju jag alltid ledig... lite pengar sen london har jag ju kvar iaf ;)

http://linnsans.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av julia♥ - 29 september 2011 14:00

Känns onödigt att hålla två bloggar i rullning. Den andra är så smidig förstår ni. Inlägg varje timma om jag så vill. Bara för att jag slipper öppna datorn eftersom att allt går att göra genom mobilen. Det känns nytt och jag är motiverad. Rolig...

Av julia♥ - 28 september 2011 20:03


  Åker med han på bilden till skellefteå efter tio när han slutar. Mor och far ska hämtas från kalas.   I morgon har vi konditionstest. Jag är förmodligen körd. Eftersom att min kondis inte finns. I morgon är det också torsdag, så logiskt s...

Av julia♥ - 28 september 2011 17:30

Fanns det en app för bloggplatsen också så skulle jag inte gå bakom ryggen och använda tumblr. Men nu finns det ingen sådan och jag har blivit kär i instagram. Så därför.   Glöm inte attt följa > Tumblr                    ...

Av julia♥ - 28 september 2011 16:16


Att man numera kan beställa kläder från allas vårat älskade monki. Och det faktum att jag äger ett visa kort. Detta kommer att bli en härlig koombination!   Klickade precis hem en kofta som jag hoppas kommer att vara lika mysig som den såg ut...

Av julia♥ - 27 september 2011 20:08


Här finns bilder. Men nästan ingen text. Så är tanken i alla fall. När jag har kommit i underfund med det hela. Ta en titt.  Är ni snälla.    ...

Ovido - Quiz & Flashcards