Direktlänk till inlägg 6 september 2010

♥jag är bra på att göra långa inlägg..

Av julia♥ - 6 september 2010 18:28

måndag idag vilket betyder skola igen.


såhär har min dag sett ut.


*arbetsätt och lärande, SJUKT SKÖNT MED AVSLAPPNING!!!!!

*idrott, jag kan inte påstå att jag är en stjärna på frisbee..

*lunch, potatisburgare... no words...

*medieproduktion, vi ska få göra skräckfilm, GALET KUUUUUUL!!!

*datakunskap, jobbigt att sitta 2 timmar framför datorn och lyssna på hur man använder powerpoint.. (bör tilläggas att våran lärare inte var särskilt bra på det själv..)


här har ni en massa bilder på mina fina klasskamrater på medie och datakunskapen!


                  

på medieproduktionen fick vi även se en sjukt äcklig film, tänkte att ni också skulle få chansen att se den.. USCH!


DEL 1


DEL 2


nu ska jag göra något vettigare, typ som att skriva lite på engelskan.. see you :D

 
 
CISSI

CISSI

6 september 2010 19:18

Vilken engelska? :O

http://ceciliaeklund.blogg.se

 
Lowa

Lowa

6 september 2010 19:50

usch vad var det där för äcklig film? :S :P

http://musiklowa.blogg.se

 
Emil

Emil

6 september 2010 20:56

Haha sjuk film! xD

http://emilsandqvist.blogg.se

 
Ingen bild

HANNA

12 september 2010 23:00

UPPDATERA FFS JULIA!! :o:o

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av julia♥ - 29 september 2011 14:00

Känns onödigt att hålla två bloggar i rullning. Den andra är så smidig förstår ni. Inlägg varje timma om jag så vill. Bara för att jag slipper öppna datorn eftersom att allt går att göra genom mobilen. Det känns nytt och jag är motiverad. Rolig...

Av julia♥ - 28 september 2011 20:03


  Åker med han på bilden till skellefteå efter tio när han slutar. Mor och far ska hämtas från kalas.   I morgon har vi konditionstest. Jag är förmodligen körd. Eftersom att min kondis inte finns. I morgon är det också torsdag, så logiskt s...

Av julia♥ - 28 september 2011 17:30

Fanns det en app för bloggplatsen också så skulle jag inte gå bakom ryggen och använda tumblr. Men nu finns det ingen sådan och jag har blivit kär i instagram. Så därför.   Glöm inte attt följa > Tumblr                    ...

Av julia♥ - 28 september 2011 16:16


Att man numera kan beställa kläder från allas vårat älskade monki. Och det faktum att jag äger ett visa kort. Detta kommer att bli en härlig koombination!   Klickade precis hem en kofta som jag hoppas kommer att vara lika mysig som den såg ut...

Av julia♥ - 27 september 2011 20:08


Här finns bilder. Men nästan ingen text. Så är tanken i alla fall. När jag har kommit i underfund med det hela. Ta en titt.  Är ni snälla.    ...

Ovido - Quiz & Flashcards