Alla inlägg den 1 februari 2011

Av julia♥ - 1 februari 2011 13:15

Nu är skoldagen slut och nu ska jag och mitt stora biffiga gäng dra oss iväg mot friskvårdskompaniet, nu ska vi svettas och införskaffa muskler!!!

Tränade inte en enda gång förra veckan vilket helt säkert kommer att resultera i en sjuhelvetes träningsvärk efter dagens insats. Ser framemot det.


Nä vi måste dra nu, pronto för att inte missa bussen mot stan! 

(och ja vi åker buss, man ska inte slösa tid på att träna utanför gymmet vet ni..)

Ciao bella!

Av julia♥ - 1 februari 2011 06:30

Kunde aldrig riktigt somna inatt så kvart över 5 gav jag upp och steg upp ur sängen för att göra mej klar.

Har precis ätit frukost och snart ska jag promenera iväg mot bussen, har en relativt kort och lugn skoldag idag. Det känns skönt och jag är faktiskt inte helt emot att åka iväg mot anderstorp denna tisdag.


 

Ovido - Quiz & Flashcards