Alla inlägg den 3 februari 2011

Av julia♥ - 3 februari 2011 21:00

Core. Jag visste verkligen inte vad jag gav mig in på.

Jag som redan hade en sjuhelvetes träningsvärk i mina grova magmuskler har plågats och pressats till bristningsgränsen idag!

Låg där på golvet tillsammans med ett tiotal andra core- stammisar och krampade.

Kanske inte smartaste draget av mig och Ida att välja en plats längts fram eftersom att ingen av oss kunde programmet och eftersom att ingen av oss heller har någon balans. Vi måste verkligen ha sett patetiska ut, helt efter i alla röresler.. men vi kom igång riktigt bra där på slutet!


  Kvinnan som ledde det hela är en historia för sig. Jag ville skjuta henne precis hela tiden, hon ropade och skrek och peppade, som om att det vore hur lätt som helst och inte det minsta ansträngande. Det var det. Var nästan övertydag om att mina stackars magmuskler skulle gå av och sprätta upp i ansiktet på mig... 

Men det var kul, och fler gånger kommer det att göras om.

På måndag innan skolan är nästa pass bokat!


Middag shoppade vi på ica, jag gjorde sveriges kanske godaste sallad!!

käkade den i bussen hem och när det goda var slut så somnade jag. 


Tycker att en bild på mig och min skäggiga lillebror passar rätt bra till detta inlägg... eller nåt.

Nu ska jag borsta tänderna och krypa i säng framför en film. I morron är det fredag och sista dagen på veckan. Skidor och spanska står på mitt schema... kul.

Av julia♥ - 3 februari 2011 07:00

Godmorgon, jag tycker om sovmorgnar, då slipper man stressa.


Ska släpa mina sega ben mot bussen nu, hem kommer jag inte förens halv 8 någon gång. Ida K släpar nämligen med mej på core ikväll, här ska brännas fett!


Idag är jag vacker som aldrig förr, hela den finska armén har invarderat mitt ansikte, har smackat på cirkus 4kilo consealer och 9liter foundation för att dölja dom små (läs stooora) rackarna.. succé!


  

Ovido - Quiz & Flashcards