Alla inlägg den 16 februari 2011

Av julia♥ - 16 februari 2011 18:39

Trodde att dagens tur hade vänt när min samhällslärare lät mig sluta 30 minuter tidigare så att jag hann åka hem med en tidigare buss, men fel hade jag. Att jag kom hem tidigare än jag borde var väl i stort sätt dagens enda plus. Blev tvungen att gå hem i mördar-kylan för att sen komma in i ett kallt hus, upptäcka att internet är stendött att laddaren till min dator sprutar blixtar och inte fungerar. Känner mig avskuren från verkligheten. Blev just ännu surare nu när jag förstod att det inte går ladda upp bilder när jag bloggar från mobilen. Ska gå och koka i duschen nu så att jag slipper frysa. Hej

Av julia♥ - 16 februari 2011 11:29

Klev upp och stoppade en strumpa i håret, hoppade på bussen och kom fram till skolan. Hade ingen lärare på spanskan så jag hade lika gärna kunnat ta en skön sovmorgon, väntade på att grafiska kommunikationen skulle börja, den började och jag fick göra provet jag skule ha gjort i torsdags. Jag sög och får förmodligen inte mer än G.

Grafiska pågår fortfarande, vi ska skriva om ögats saccadiska rörelser när man läser texter.

Jag är HUNGRIG och sugen på plättar. Vilken himla tur att det är plättar till lunch då.


Har ett matteprov att se framemot efter lunch också, jag kan inte ekvationer så det kommer förmodligen att gå käpprätt åt helvete.


Hade tänkt vara duktig och träna efter skolan men blev omotiverad när jag inte lyckas få med mig någon träningskompis, antingen har dom magsjuka eller så ska dom träna ikväll. Denna onsdag slickar botten.


Bjuder på en bts bild från i lördags.

Ovido - Quiz & Flashcards