Alla inlägg den 13 mars 2011

Av julia♥ - 13 mars 2011 15:15

Efter att ha suttit bort hela dagen utan att göra något nyttigt så drog jag tummen ur och bokade S.P.Y.C till både mig och Agnes till på torsdag, lyckades även få Sanna att hänga på också! (som om det skulle vara en utmaning?)


Fick också kontakt med Idakå den lyckosten, hon befinner sig för stunden glassandes i solen på Gran Canaria!

Frågade om hon var sugen på core på torsdag, vilket hon självklart var. (själv är träning det absolut sista jag tänker på när jag är utomlands..)

 Var i alla fall en duktig flicka och ringde till friskan och bokade ett pass åt henne med!


Denna vecka har jag alltså två gruppträningar inbokade vilket känns riktigt bra!

Har inte tränat en enda gång under lovet, självklart har jag bara njutit av detta..

Men eftersom att jag pangat ut pengar på detta eländiga träningskort känns det illa att inte utnyttja det.  Så nu blir det ändring.

Slappar veckan är över och nu ska det trimmas inför beac(t)h 2011!!


 

Av julia♥ - 13 mars 2011 13:24

Tog längsta sovmorgonen på länge idag, kröp inte ner från sängen förens klockan halv 12! Sportlovet är nu slut och sova är väl i stort sätt det enda jag har åstadkommit denna vecka. Inte en enda sport har utövats men inte mår jag sämre för det!!


Nu är jag utvilad och ser mycket framemot kvällen, olivia kommer hem klockan 8 och då åker jag iväg till henne för att spendera natten där!!


    

Ovido - Quiz & Flashcards