Alla inlägg den 12 mars 2011

Av julia♥ - 12 mars 2011 20:39

  

Av julia♥ - 12 mars 2011 20:30

Melissa horn spelas i mina högtalare för stunden-


Fick en kommentar av Hanna Montana, hon skrev att cupkakebilderna såg ut som weheartit bilder. Det gjorde mig glad, jag öppnade dem i ps och gjorde dem ännu weheartit- igare (hehe?) och nu planerar jag helt enkelt att lägga upp dessa på min nyuppkomna användare. Jag tycker att de blev mysiga...


       

Chips> melodifestivalen> dusch> säng

Av julia♥ - 12 mars 2011 17:14

Magen kurrar men eftersom att det luktar pannkaka från köket så lär problemet alldeles snart vara löst!

Av julia♥ - 12 mars 2011 14:32

Kom hem från linn vid halv 6 tiden igår, käkade middag och åkte sen vidare med Mattias till stan för bio och sömn. Två tummar upp!


Bara för att jag inte orkar förklara med ord vad jag och Linn hittade på så visar jag er med bilder. Fyndigt.


Vi hyrde film och köpte efter tradition även B&J, vi somnade och vaknade upp för att testa the plumming lipgloss. Ingen skillnad visade sig, tur det, hade förmodligen blivit slående lik en viss bloggerska annars.

  

Drack en energirik smoothie till frukost..

  

Tänkte gå på stan men blev både lata och snåla så vi bakade cupkakes istället.. hela 48 stycken till och med!!!

          

Ovido - Quiz & Flashcards