Alla inlägg den 20 mars 2011

Av julia♥ - 20 mars 2011 17:07

 Snubblade över denna earcuf en dag när jag spenderade pengar.


Klar med svenskan, klar med samhällsen och spanskan får vänta tills i morgon för att boken tydligen ligger kvarglömd i skåpet på skolan.

Nu ska jag äta middag, för jag är hungrig.

Av julia♥ - 20 mars 2011 14:25

Snubblade in genom dörren för några minuter sen, jag har hängt i åbyn med Mattias sen i fredags därav mitt obefintliga updaterande. 

Vi har käkat pizza, somnat i soffan, skrattat, njutit av den varma vårsolen ute på en trapp, pussats, myst och kastat snö.


Jag har också hunnit bli facerape-ad ett antal gånger av ett par ligister till ungdomar..hehe


Idag är det söndag och jag är verkligen tvungen att börja skriva på inledningen till mitt svenska arbete eftersom att det ska vara inskickat innan i morgon. Är även tvungen att söka reda på svar till en miljon samhällsfrågor och göra klart spanskan.

Detta är vad jag kommer att syssla med denna dag. Hejdå!

   

Ovido - Quiz & Flashcards