Direktlänk till inlägg 2 april 2010

♥utgång

Av julia♥ - 2 april 2010 12:10

nu har jag precis gjort mej klar! 

det enda jag ännu inte hunnit med är att äta frukost, men eftersom att vi ska bege oss till mormor och kusinerna alldeles snart så tror jag att jag äter frukost där ist :) 


det ska bli jättekul att få träffa kusinerna igen, eftersom att dom bor i sundsvall så blir det inte att vi träffar dom alltför ofta.

(och ja, dom har namn men vi säger alltid kusinerna:])


såhär ser dagens smink ut, jag har använt:


till basen:

cover all mix- MUS

matt foundation- MUS

dual foundation- MUS

blush passionate pink- MUS

tri brow- MUS


till ögonen:

hightech lighter platina- MUS

microshadow bronze- MUS

microshadow choco d'or- MUS

har även använt choco d'or som eyeliner

mascara


till läpparna:

försvarets!


    


sen så måste jag ju också passa på att göra era intressesmurfar glada, idag fyller nämligen cosmo 3 år!

fatta gammal han har blivit? hemskt är det iaf.. 


grattis lilleman :)


nu åker vi iväg till mormor, ha en fin dag allihopa!


peace

 
 
Linnsan

Linnsan

2 april 2010 12:23

vacker julia! och grattis till Cosmo ;)

http://linnsans.blogg.se

 
Sofia

Sofia

2 april 2010 12:25

GUD vad snygg sminkning! Blir så sjukt imponerad på dem som just kan sminka sådär snyggt. Jag är så dålig på att köpa smink, just för att jag aldrig vet vad som är bra och inte.

http://sofiakiller.blogg.se

 
Sofia

Sofia

2 april 2010 15:11

Skitsnyggt Jullan :D Mkt föredömligt presenterat oxå ;) btw, jag kommer dö innan jag får tag i 3dje twiligt :]

http://tigerfian.blogg.se

 
Bea

Bea

2 april 2010 17:32

Grattis du är en av dom fem finalisterna till veckans blogg, nu är det bara att du får så många som möjligt att rösta på din blogg. Den som har fått fläst röster Vinner :)
Lycka till !:)

http://putonyourhappyface.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av julia♥ - 29 september 2011 14:00

Känns onödigt att hålla två bloggar i rullning. Den andra är så smidig förstår ni. Inlägg varje timma om jag så vill. Bara för att jag slipper öppna datorn eftersom att allt går att göra genom mobilen. Det känns nytt och jag är motiverad. Rolig...

Av julia♥ - 28 september 2011 20:03


  Åker med han på bilden till skellefteå efter tio när han slutar. Mor och far ska hämtas från kalas.   I morgon har vi konditionstest. Jag är förmodligen körd. Eftersom att min kondis inte finns. I morgon är det också torsdag, så logiskt s...

Av julia♥ - 28 september 2011 17:30

Fanns det en app för bloggplatsen också så skulle jag inte gå bakom ryggen och använda tumblr. Men nu finns det ingen sådan och jag har blivit kär i instagram. Så därför.   Glöm inte attt följa > Tumblr                    ...

Av julia♥ - 28 september 2011 16:16


Att man numera kan beställa kläder från allas vårat älskade monki. Och det faktum att jag äger ett visa kort. Detta kommer att bli en härlig koombination!   Klickade precis hem en kofta som jag hoppas kommer att vara lika mysig som den såg ut...

Av julia♥ - 27 september 2011 20:08


Här finns bilder. Men nästan ingen text. Så är tanken i alla fall. När jag har kommit i underfund med det hela. Ta en titt.  Är ni snälla.    ...

Ovido - Quiz & Flashcards