Direktlänk till inlägg 20 april 2010

♥evil has a face

Av julia♥ - 20 april 2010 16:53

hej:)


jag har en aning svårt att få mej själv att förstå att det bara är tisdag idag.. jag är helt och hållet inställd på att det är fredag.. jag har varit hur flummig som helst idag, jag orkar inte koncentrera mej på lektionerna och höll på att somna idag när vi såg på teater... den här vecka kommer att bli väldigt lång om jag ska fortsätta tro att det är fredag... illa


jag sitter nu i soffan och klämmer på mina fötter.

jag skulle vilja säga att det är olles fel att dom gör ont, eftersom att hennes fot för någon dag sedan bestämde sig för att begå självmord så har jag blivit hennes personliga assistent på något vis..

jag öppnar dörrar åt henne, jag bär hennes böcker och det händer faktiskt att jag får bära henne också när hon inte orkar att gå själv.

jag ser mej själv som en faktiskt som en riktigt bra kompis just nu.


nu, när jag gör allt detta för henne kan man ju tycka att hon ska vara tacksam och snäll tillbaka, vilket hon oftast är..

men i morse så var conda europa olivia schönfeldt (haha, nej jag har inte hittat på, hon heter faktiskt så!) inte så himla snäll mot mej...


igårkväll så fick jag ett sms av henne där det stod :


hej julia, jag är på väg till akuten nu.


eftersom att jag inte hade några pengar på mobilen så kunde jag ju inte svara så jag ringde henne i morse ist.


vårat samtal lät typ såhär :


JAG: - hej huräre? (jag låter väldigt orolig)


OLLE: - jag ligger fortfarande på akuten.. 


JAG: - men vad har dom gjort med foten då, hur mår du?


OLLE: - julia.... min fot hade fått blodförgiftning, så.... dom var tvugna att ta bort tre tår..


JAG: - men gud!! stackare!! (börjar typ gråta..)


OLLE: ja... jag vet.. 


JAG: asså olivia, du är hur elak som helst om du driver nu.. du gör väl inte det?


OLLE: men såklart jag gör!


det där är definitionen av elak. hon hade verkligen världens mest övertygande röst när hon sa det...

gissa om jag var förbannad på skolan, inte kul det där.. :(


bajsunge

jag vet att jag har visat bilden förut, men jag gillar den verkligen!


nu vankas mat, hejdå!

 
 
Linnsan

Linnsan

20 april 2010 17:17

SV: oj det skulle vi visst :)! så kul! Haha, jag hade inte så stor koll på det där ;)

http://linnsans.blogg.se

 
Linnsan

Linnsan

20 april 2010 17:20

Så skulle man kunna uttrycka det ;) haha

http://linnsans.blogg.se

 
Linnsan

Linnsan

20 april 2010 17:21

Very kul indeed ;)

http://linnsans.blogg.se

 
Linnsan

Linnsan

20 april 2010 17:25

Haha,, men jag måste ju få missbruka det nån gång :D? haha ;P

http://linnsans.blogg.se

 
lowa

lowa

28 april 2010 22:58

Fy satiken så fin olle är på den bilden!

http://musiklowa.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av julia♥ - 29 september 2011 14:00

Känns onödigt att hålla två bloggar i rullning. Den andra är så smidig förstår ni. Inlägg varje timma om jag så vill. Bara för att jag slipper öppna datorn eftersom att allt går att göra genom mobilen. Det känns nytt och jag är motiverad. Rolig...

Av julia♥ - 28 september 2011 20:03


  Åker med han på bilden till skellefteå efter tio när han slutar. Mor och far ska hämtas från kalas.   I morgon har vi konditionstest. Jag är förmodligen körd. Eftersom att min kondis inte finns. I morgon är det också torsdag, så logiskt s...

Av julia♥ - 28 september 2011 17:30

Fanns det en app för bloggplatsen också så skulle jag inte gå bakom ryggen och använda tumblr. Men nu finns det ingen sådan och jag har blivit kär i instagram. Så därför.   Glöm inte attt följa > Tumblr                    ...

Av julia♥ - 28 september 2011 16:16


Att man numera kan beställa kläder från allas vårat älskade monki. Och det faktum att jag äger ett visa kort. Detta kommer att bli en härlig koombination!   Klickade precis hem en kofta som jag hoppas kommer att vara lika mysig som den såg ut...

Av julia♥ - 27 september 2011 20:08


Här finns bilder. Men nästan ingen text. Så är tanken i alla fall. När jag har kommit i underfund med det hela. Ta en titt.  Är ni snälla.    ...

Ovido - Quiz & Flashcards