Direktlänk till inlägg 20 april 2010

♥PANG

Av julia♥ - 20 april 2010 18:01



nu har jag ätit klart, det blir inte mycket av min tid som kommer att spenderas framför tvn ikväll vilket är lite tråkigt...


jag måste nämligen, bokstavligt talat, dyka ner i kemiboken och lära mej så mycket som möjligt!

jag har prov i kemi på fredag, jag hatar kemi.


det är enligt mej onödigt vetande.. jag har ingen användning alls av att kunna det periodiska systemet eller av att veta hur en atom är uppbyggd.

det enda jag egentligen behöver veta är väl vilka vätskor jag ska blanda ihop när jag ska färga håret, jag behöver inte heller veta varför jag ska blanda ihop just dom två, jag behöver ingen förklaring. 

jag nöjer mej med att veta att det bara ska vara så.


jag pluggar alltså som en tok för att få toppresultat på proven, men efter det att provet är avklarat så glömmer jag allt lika fort som jag lärt mej det.

fine, it works for me^^


det jag försöker förklara  här är alltså att jag suger på kemi :]


jag är dock ganska söt i kemiförklädet och skyddsglasögonen:]

typ som killen nedan!


hoppas att ni andra i resten av sverige får ha en fin kväll iaf, peace

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av julia♥ - 29 september 2011 14:00

Känns onödigt att hålla två bloggar i rullning. Den andra är så smidig förstår ni. Inlägg varje timma om jag så vill. Bara för att jag slipper öppna datorn eftersom att allt går att göra genom mobilen. Det känns nytt och jag är motiverad. Rolig...

Av julia♥ - 28 september 2011 20:03


  Åker med han på bilden till skellefteå efter tio när han slutar. Mor och far ska hämtas från kalas.   I morgon har vi konditionstest. Jag är förmodligen körd. Eftersom att min kondis inte finns. I morgon är det också torsdag, så logiskt s...

Av julia♥ - 28 september 2011 17:30

Fanns det en app för bloggplatsen också så skulle jag inte gå bakom ryggen och använda tumblr. Men nu finns det ingen sådan och jag har blivit kär i instagram. Så därför.   Glöm inte attt följa > Tumblr                    ...

Av julia♥ - 28 september 2011 16:16


Att man numera kan beställa kläder från allas vårat älskade monki. Och det faktum att jag äger ett visa kort. Detta kommer att bli en härlig koombination!   Klickade precis hem en kofta som jag hoppas kommer att vara lika mysig som den såg ut...

Av julia♥ - 27 september 2011 20:08


Här finns bilder. Men nästan ingen text. Så är tanken i alla fall. När jag har kommit i underfund med det hela. Ta en titt.  Är ni snälla.    ...

Ovido - Quiz & Flashcards