Alla inlägg den 3 januari 2011

Av julia♥ - 3 januari 2011 16:15

eftersom att jag på något helt otroligt sätt lyckades sova enda till halv 1 idag (måste verkligen ha varit totalt utarbetad efter gårdagen?) så brann det i knutarna!


stressade som ett djur för att komma mej upp ur sängen och hitta något att ha på mej.

efter att jag insåg hur ofräsch jag egentligen var så blev jag tvungen att slösa tid på att duscha också, lovar att jag aldrig har duschat så fort i hela mitt liv!

detta resulterade dock i att en mängd balsam blev kvar i mitt öra.

smörade slarvigt en macka, drack ett glas juice och borstade tänderna, resterande 40 minuter fick gå till att platta mitt hår och täcka över alla invandrare som slagit läger på mitt ack så fagra ansikte.


nu är klockan kvart över 4 vilket betyder att min buss går om 15 min, bäst att skynda sej iväg genast så att jag inte missar den!


Ovido - Quiz & Flashcards