Alla inlägg den 31 januari 2011

Av julia♥ - 31 januari 2011 20:15

Ska bosätta mej i badkaret med en massa bubblor, levande ljus, bra musik och apelsinklyftor. Förstår om ni är avundsjuka.


  

Av julia♥ - 31 januari 2011 19:45

Pappa pallrade sej till slut hem så jag fick käk och överlevde, ni kan alltså andas ut och sluta vara oroliga!


Tar tillbaka att han drog till umeå i onödag, han hade med sej denna guds gåva till världen hem.

Ett Nikon 80-200MM F2.8 ED med skjutzoom.

Pappas fotointresse gynnar alltså mej något enormt för stunden eftersom att jag får låna hans skönheter när jag behöver!

Har inte hunnit testa detta ännu, men jag har verkligen överstora förväntningar!


Nu återstår endast för mej att köpa ett vidvinkelobjektiv som även han ska få nyttja, måste skaffa helgjobb...

Av julia♥ - 31 januari 2011 19:00

Var helt säkert på att jag blivit galen och att min hjärna spårat ur totalt.

När jag stod i badrummet och plockade mina vildvuxna ögonbryn i min ensamhet så fick tvättkorgen ett eget liv. Rädd som jag är gav jag ifrån mej sveriges töntigaste skrik och sprang ut därifrån.

När jag berättat för mej själv hur patetisk jag faktiskt var så tog jag mod till mej och kollade efter. Detta var vad jag hittade.


Så här såg det ut när jag gick in.

  

MONSTER!!!

  

HJÄÄÄÄLP!

  

katt.

  

Jag är rädd för våran katt, har jag alltid varit, hon är oberäknelig och smart.

Av julia♥ - 31 januari 2011 17:52

Någon som kan laga god mat efterlyses!


Jag är lämnad hemma ensam för att dö en säker död, mamma jobbar, pappa är i umeå av någon konstig anledning och lillebror jagar väl brudar skulle jag tro.

Alltså tvingas jag att själv söka igenom kylskåpet för att försöka hitta något ätbart, jag kan laga mat det, det kan jag...

Men det är bara det att det är en himla onödig förbränning av mina värdefulla kalorier att stå och laga mat, kommer att svälta tills far min kommer hem och förbarmar sej över mej.


  

Av julia♥ - 31 januari 2011 12:45

JAG BLIR GALEN PÅ DENNA REKLAM!

Nog för att hon är jävligt snygg och så, men låten, den där låten.

Den fastnar i huvudet och vägrar att försvinna, den har slagit läger i min hjärna och verkar fast besluten att flytta in för gott.


Tror att han som gör Halebops alla reklamer (och ja, jag antar att det är en av manligt kön bara för att en kvinna aldrig skulle göra så dryga reklamer;) är anställd bara för att han är en gud på att göra dom så dåliga att dom fastnar i skallen så att man aldrig glömmer som. Lite cred ska han ha.


Han borde bli befodrad och skickad på utlandstjänst, där han kan göra reklam till nåt land som ingen besöker så att vi slipper halebops dåliga reklamer här i sverige.


Ovido - Quiz & Flashcards