Alla inlägg den 19 januari 2011

Av julia♥ - 19 januari 2011 22:02

Istället för att skriva ett långt inlägg om vad jag har haft för mej idag så har jag tänkt att visa min dag med bilder.


Började min dag med frukost och sedan bussresa mot skellefteå.

  


Skoldagen inleddes med Medieproduktion- Grafisk Kommunikation, så här kan det se ut på en sådan lektion.

                


Sen käkade jag lunch och räknade mattematik.       

(agnes hade med sej en termos full med kaffe till skolan idag, den läckte dock ut i väskan så att alla böcker blev dränkta i kaffe...)


Sista lektionen på mitt schema var samhällskunskap, tummen upp.

     

(Jag åt en banan för att jag var hungrig.)


Slutade 14.50(?) och drog då direkt till city för att träna med finaste ida!

50 minuters intensiv träning hann vi med innan det blev dags för oss busch-bor att hoppa på bussen hem igen.

  


Väl hemma bytte jag supersnabbt om till mina varmaste ridkläder och åkte iväg med sofia till gummark för att hinna med en liten månskensridtur också!

      

Och nu sitter jag i soffan och käkar en bulle, ska hoppa i säng snarast möjligt så att jag får sova länge inatt.

Har sovmorgon till halv 10 i morron!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards