Alla inlägg den 12 januari 2011

Av julia♥ - 12 januari 2011 18:23

And here it comes, min handväska (även kallad the black hole av mina vänner..) innehåller detta!


1. Min börs, helt tom på pengar tyvärr.

2. Som det astmabarn jag är bär jag när jag kommer ihåg (läs: inte så ofta.) med mej denna, min räddare i nöden!

3. Deo, helt klart något man måste ha.

4. Reflex! Man ska synas i trafiken!!!!!!

5. Gammal bussbiljett.

6. Plastfolie från en macka som jag köpte hos Doris igår.

7. Gammalt papper från nån gång jag tog en spruta.

8. USB-minne.

9. Ett tyvärr tomt chokladpapper.

10. Ett örhänge.


Faktiskt så har jag nästan mer saker i fickorna på jackan, tänkte vara överambitiös och visa det också.


1. Headset.

2. Busskort.

3. Nycklarna till skåpet.

4. Bankkortet. (Har i stort sätt alla mina kort i jackfickorna bara för att jag är lat och tycker att det är för jobbigt att öppna väskan, plocka upp börsen och plocka fram korten.)

5. Kickskortet.

6. PENGARRRR

7. Träningskortet.

8. MUSkortet.

Ovido - Quiz & Flashcards