Alla inlägg den 25 januari 2011

Av julia♥ - 25 januari 2011 20:19

Tja. Julia kör på mössa resten av veckan.

Av julia♥ - 25 januari 2011 17:30

Ikväll provar jag en gång till, en sista gång.

Misslyckas det även denna gång så grabbar jag tar i pappas rakaparat och gör slut på eländet. 

 


       

Av julia♥ - 25 januari 2011 15:52

Jag äter detta för det förtjänar jag!


  

Av julia♥ - 25 januari 2011 13:54

Gårdagen i ord.

Skola. Trött. Drog till Linnéa. Blev klippt av duktigaste Klara. Det blev fint. Mitt hår är inte längre dött. Tog med mej Linnéa till Jonathan. Såg TopModel. Käkade godis. Hoppade på en buss hem. Gick och la mej.

Nu är det kort, jag som var så nära.  


Idag mår jag konstigt, vet inte riktigt hur jag mår. Konstigt är rätt ord.

Så idag är jag en slacker och stannar hemma i min sköna stora säng för att se på film.

Då vet ni vars ni har mej.

Ovido - Quiz & Flashcards