Alla inlägg den 5 juli 2011

Av julia♥ - 5 juli 2011 19:24

Jag överraskade mig själv med att följa med mamma ut på en långpromenad!

Hur jag tänkte när jag fattade det beslutet kan jag för stunden inte riktigt förstå, jag var ju döslut när jag kom hem! Hur trött tror ni att jag är nu då?


Jag är övertygad om att jag är schizofren och att det var mitt andra jag som tvingade mig till att motionera idag.... Vädret var ju fint i alla fall så det kanske var lika bra endå!


 


Note to myself: KÖP EN JÄVLA KAMERALADDARE SÅ ATT DU SLIPPER ANVÄNDA GAMLA BILDER HOPPLÖSA OCH MYCKET SNÅLA MÄNNISKA!!!!!!!!!!

Av julia♥ - 5 juli 2011 17:45

Ni kan ju tro att jag som hoppades på en lugn och inte alls stressig dag blev fett besviken när jag kom till jobbet och möttes av en massa marknadsknallar efter vägen.

Jag hade glömt bort att det är idag marknaden börjar, tre hela dagar med hundratals människor som kommer hit för att handla sockar och munkar. Känns som att alla dessa marknadsbesökare stormade in på konsum precis samtidigt.

Kaos är ordet jag söker förstår ni..



Men men, hur som helst slutade jag redan 5 idag så alltid något att vara glad över!


Avatten_redigerad-2_153929201_large

Det här är min vän Sanna, hon är förbannat snygg och jag saknar henne så därför får hon vara med här. Bilden har Agge tagit och henne saknar jag också.


Jag ska nu skynda mig att slå en signal till sheercover och efterlysa min foundation som vägrar komma och efter det ska jag betala det sista av summan till min och Hannas turkiet resa i augusti!!!!!

Av julia♥ - 5 juli 2011 07:15

Tumblr_lnimk7dmj11qjtil3o1_500_large

Känns som att jag har åkt en tur genom skördetröskan. Eller blivit överkörd av ett tåg. Eller släpad efter en buss. Eller tuggad och utspottad. Fast nä. Slå ihop alla dessa tortyrmoment så har ni mig där. Känns också som att jag har sovit i ett dike inatt. Ett knöligt dike. Min rygg gör ont. Aj. Fast egentligen är jag nog bara trött. Så som alla ungodmar är klockan 7 på morgonen. Nu: Jobb!!!

Ovido - Quiz & Flashcards