Alla inlägg den 18 juli 2011

Av julia♥ - 18 juli 2011 18:59

Okej, nu har jag några minuter över så nu ska jag ta tag i detta. Efter ett flertar elaka kommentarer om hur kass jag är på att underhålla er så ger jag mig. Typ.


Jag jobbar mest som ni alla redan vet, jag tjänar pengar och cashflowet chillar inte om vi säger så, jag missar kvällar då världens bästa brudar hänger och hittar på bus, jag äter onyttigt och spenderar min vakna och lediga tid (vilket inte är särskilt mycket..) med min fina pojkvän Mattias.

Vi ska bygga en båt, jag använde mig av mina ritning-ritar kunskaper och jag ångrar djupt att jag inte valde att å bygg istället. Jag briljerade med mina kunskaper om skalor och vinkelhakar.


 

Detta är dock sista tuffa veckan ja jobbar, tills på fredag sliter jag som ett djur sen väntar helg och trästockfestivalen. Nästa vecka blir lugn, jobb två dagar, ledig två dagar osvosv. Upprepas till den 10 augusti sen är jag klaaaaaaaar!!!

Ovido - Quiz & Flashcards