Alla inlägg den 23 september 2011

Av julia♥ - 23 september 2011 17:00

Hår blir äckligt av regnvatten. Varför är en gåta.

Har tvättat det nu. Det luktar gott.


Ska äta middag bestående av något ätbart och sen ska jag lägga ner min ny micrade mattebok i en väska och bege mig till åbyn. Ikväll också. 


Av julia♥ - 23 september 2011 15:34

Hemma igen. Efter den sista dagen på veckan. Eller tredje sista dagen på veckan egentligen.

Om man räknar med lördag och söndag. Vilket man nog bör göra.


Svenskaprov, regn och snickers är väl det som utmärkt min dag idag.

Skrev om lite runor och språkhistoria och är ganska säker på att det blir klart godkänt.

Pappa låg och sov när jag skulle hem så jag fick dra luvan över skallen och gå hem.

Jag vann över regnet men matteboken gick det sämre med. Blött papper all over.


Ska lägga den i micron ett tag. Agnes säger att det fungerar.


Av julia♥ - 23 september 2011 07:05

Sov i en varm säng ihoptrasslad med en, om möjligt, varmare pojkkropp.

Han steg upp och åkte iväg klockan fem i morse. Jag fortsatte att sova men är vaken nu.

Det är konstigt vet ni, att när man sover hemma och stiger upp för att göra sig klar, så tar det dubbel så lång tid att uppnå ett lyckat resultat. Till skillnad från när man vaknar i åbyn.

20 minuter, blankt.

Och då är inte ett enda klädesplagg bakvänt.


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards