Alla inlägg den 28 september 2011

Av julia♥ - 28 september 2011 20:03


Åker med han på bilden till skellefteå efter tio när han slutar.

Mor och far ska hämtas från kalas.


I morgon har vi konditionstest. Jag är förmodligen körd. Eftersom att min kondis inte finns.

I morgon är det också torsdag, så logiskt sett är det fredag om två dagar.

Då är det helg. Dit längtar jag. 


Av julia♥ - 28 september 2011 17:30

Fanns det en app för bloggplatsen också så skulle jag inte gå bakom ryggen och använda tumblr. Men nu finns det ingen sådan och jag har blivit kär i instagram.

Så därför.


Glöm inte attt följa > Tumblr   









Av julia♥ - 28 september 2011 16:16

Att man numera kan beställa kläder från allas vårat älskade monki.

Och det faktum att jag äger ett visa kort.

Detta kommer att bli en härlig koombination!


Klickade precis hem en kofta som jag hoppas kommer att vara lika mysig som den såg ut.

En gigantisk, jag menar jättestor, halsduk i en vinröd härlig färg.

Och slutligen ett svart litet fodral att ha min lilla ömtåliga iPhone i.


Om 2-5 arbetsdagar ligger detta i min brevlåda. Jag längtar.


Snyggaste Olivia får pryda detta inlägg.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards