Alla inlägg den 14 januari 2010

Av julia♥ - 14 januari 2010 21:31

är klar med allt som skulle göras nu, har endast lite kvar att packa.. typ neccesären, plattången och tandborsten, men ska jag ju använda i morron så jag packar det innan jag åker:) 


jag ska läsa igenom engelskan en sista gång innan jag går och lägger mej^^


i morron kommer updateringen att bli kass, kan inte lova att det blir ett endaste inlägg.. men jag ska göra mitt bästa för att få tid till att skriva ett litet inlägg:) 

om inte annat hinner jag kanske mobilblogga^^


   

en arkivbild från nyårs, så här mitt i alltihopa utan anledning^^



aja, sovgott allihopa! :)

Av julia♥ - 14 januari 2010 19:35

nu får det vara färdigpluggat för ikväll! 


pratade med linn nyss och vi bestämde att jag ska åka till stan efter skolan i morron och sova där sen :) 

förmodligen blir det att shoppa en massa, se rånarna och äta ben & jerry's! 

hur mysigt som hellst kommer det att bli! 

kommer tyvärr att bli dålig updatering i bloggen i morron och på lördag eftersom at jag knappast kommer att ha tid att blogga när jag är där:) 

har dock inte så värst många planer på vad jag ska köpa.

ska gå in på dinsko för att kolla ifall skorna finns i rätt storlek.. och sen ska jag köpa en ny tröja på gina också, resten får bli impulsköp;) haha 

det blir säkert jättebra! :) 

     VILL HA!


senare på lördagkväll så åker jag hem, klär om mej och sen bär det av vidare till olle för att fira hennes pappa som fyller år! 

då blir det förmodligen att sova hos olle från lördag till söndag^^ 

kul det med!


nu ska jag ta en låång och varm dusch, lägga en ansiktsmask och sen packa väskan full med saker som ska med till stan i morron! 

gud vad taggad jag blev nu! ^^ 


haha, peace

Av julia♥ - 14 januari 2010 18:13

har precis ätit middag, det var verkligen otroligt gott!

kyckling, ris, tomater, fetaost och creméfraiche sås till det! underbart!

längtar hur mke som helst till grakland-resan som blir av i juli. 

grekiskt mat asså! typ tsatsiki och fetaost! inget fel på det direkt:]



nu ska jag fortsätta att plugga på engelskan, vi jobbar med ett kapitel som handlar om arrangerade bröllop:p intressant? haha


nog om det nu, ha en fortsatt bra kväll!  

Av julia♥ - 14 januari 2010 17:32

tar en paus i pluggandet och lägger ut lite styling tips!


en tutorial på "rosettfrisyren" har testat ett par gånger med rätt så lyckade resultat faktiskt, har dock en aning för kort hår, måste spara ut! 


 


en tutorial från samma frisör, på hur man gör fiskbensflätor!! jättefint tycker jag!

funderar på att göra sånna i morron:)


 


och en till sista tutorial, också från samma frisör, hur man gör en "big bun" har för kort hår för den också så för mej blir det inte lika snyggt som för henne.. borde kolla hennes youtube-sida, där finns en massa olika tutorials! jätteinspirerande att kolla på! :)


 



hoppas att ni lärde er något:)


vi hörs senare!

Av julia♥ - 14 januari 2010 16:21

hejhej:) 

skolan idag var som vilken annan dag som helst, känns verkligen inte som första skolveckan, känns aldrig som att vi hade ett jullov.. kan aldrig vara riktigt bra det här :p


har tyvärr inte tid att skriva mer just nu, måste plugga engelska.. har muntligt förhör i morron.. :) 


  

ha en fin kväll b

Ovido - Quiz & Flashcards