Alla inlägg den 16 januari 2010

Av julia♥ - 16 januari 2010 17:18

dagen började helt underbart^^

jag, linn, lisa och axel åkte till edda klockan 9, där badade och bastade vi.. 

innan vi åkte hem så la vi ansiktsmask och gjorde pelling:) härligt!


vi åkte och shoppade cirkus klockan 2 ^^

jag köpte inte så mke kläder, men desto mer smycken:) 

skorna fanns självklart inte i rätt storlek.. vem är förvånad? inte jag iaf.. 


här kommer lite bilder på det jag köpte;)


 

 grymt snygga axlar!!


tunikan och de flestta smyckena ska jag ha i kväll när vi ska till olle :) 


köpte en mudmask, peelingmask och ett medlemskort när jag var på MUS också:) 


nu ska jag gå ut med hunden och sen ska jag fixa mitt hår innan det bär av till olle för att fira hennes pappa:)


ha en fin kväll!

Ovido - Quiz & Flashcards