Alla inlägg den 11 januari 2010

Av julia♥ - 11 januari 2010 20:28

nu är jag i stort sätt klar med bilduppsatsen(jag skriver om konstnären John Bauer och hans målningar), nu är det bara lite finjusteringar kvar.

är rätt så less på att skriva nu, så musikarbetet får vänta till i morron tror jag^^


nu sitter jag och ser på familjen annorlunda, fatta hur jobbigt det ska vara att ha 10 barn.. iaf när dom är jättesmå och skriker hela tiden? hihi

när det är slut så ska jag ta och ta en lång, varm och skön dusch och efter det lägga en ansiktsmask.

känns som att det kan behövas efter en jobbig skoldag som denna, är ju en aning ovan den här skolstressen^^ haha


  


peace

Av julia♥ - 11 januari 2010 17:37

hejhej, första dagen på skolan är nu avklarad^^

jobbigt att stiga upp i morse vare absolut, men när jag väl var uppe så flöt allt på riktigt bra. väl i skolan så var allt som vanligt, kändes inte alls att vi haft ett jullov på 3 veckor.. vi började dagen med att skriva upp vilka datum nationella proven är, usch vad jag är nervös inför dom... inte kul:( 

annars så var det en helt vanlig skoldag.. bara att räkna ner till sportlovet, endast 8 veckor kvar nu^^ 


ikväll så ska jag börja skriva på ett musikprojekt, måste dock fundera ut en artist, en grupp eller en musik genre att skriva om först.. har väldigt väldigt lång tid på mej, men det känns som att jag vill börja nu så att jag har tid till annat sen :) 

ska även skriva lite på en bilduppsats om john bauer, kulkul, naat ^^


cosmo gillar snö.



hur var eran första skoldag? 

Ovido - Quiz & Flashcards