Direktlänk till inlägg 11 januari 2010

♥måndag

Av julia♥ - 11 januari 2010 17:37

hejhej, första dagen på skolan är nu avklarad^^

jobbigt att stiga upp i morse vare absolut, men när jag väl var uppe så flöt allt på riktigt bra. väl i skolan så var allt som vanligt, kändes inte alls att vi haft ett jullov på 3 veckor.. vi började dagen med att skriva upp vilka datum nationella proven är, usch vad jag är nervös inför dom... inte kul:( 

annars så var det en helt vanlig skoldag.. bara att räkna ner till sportlovet, endast 8 veckor kvar nu^^ 


ikväll så ska jag börja skriva på ett musikprojekt, måste dock fundera ut en artist, en grupp eller en musik genre att skriva om först.. har väldigt väldigt lång tid på mej, men det känns som att jag vill börja nu så att jag har tid till annat sen :) 

ska även skriva lite på en bilduppsats om john bauer, kulkul, naat ^^


cosmo gillar snö.



hur var eran första skoldag? 

 
 
Lowan

Lowan

11 januari 2010 18:26

sv: Hihi ja^^
Du, inte i våran klass heller! Det var på vippen att vi aldrig beställde dom tröjorna xD Och vi skulle ha haft en tacomiddag i sjuan men det har vi skjutit på, och vi går ju liksom sista terminen nu xD

Jo, vi får se :)

http://fotopic.blogg.se

 
lowa

lowa

11 januari 2010 18:39

SV: haha tack :P'
det tycker jag verkligen att du ska göra! :D

http://musiklowa.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av julia♥ - 29 september 2011 14:00

Känns onödigt att hålla två bloggar i rullning. Den andra är så smidig förstår ni. Inlägg varje timma om jag så vill. Bara för att jag slipper öppna datorn eftersom att allt går att göra genom mobilen. Det känns nytt och jag är motiverad. Rolig...

Av julia♥ - 28 september 2011 20:03


  Åker med han på bilden till skellefteå efter tio när han slutar. Mor och far ska hämtas från kalas.   I morgon har vi konditionstest. Jag är förmodligen körd. Eftersom att min kondis inte finns. I morgon är det också torsdag, så logiskt s...

Av julia♥ - 28 september 2011 17:30

Fanns det en app för bloggplatsen också så skulle jag inte gå bakom ryggen och använda tumblr. Men nu finns det ingen sådan och jag har blivit kär i instagram. Så därför.   Glöm inte attt följa > Tumblr                    ...

Av julia♥ - 28 september 2011 16:16


Att man numera kan beställa kläder från allas vårat älskade monki. Och det faktum att jag äger ett visa kort. Detta kommer att bli en härlig koombination!   Klickade precis hem en kofta som jag hoppas kommer att vara lika mysig som den såg ut...

Av julia♥ - 27 september 2011 20:08


Här finns bilder. Men nästan ingen text. Så är tanken i alla fall. När jag har kommit i underfund med det hela. Ta en titt.  Är ni snälla.    ...

Ovido - Quiz & Flashcards