Alla inlägg den 4 januari 2010

Av julia♥ - 4 januari 2010 23:45

har bestämt mej för att gå i säng nu, ska troligtvis upp ganska tidigt i morron.

vi funderar på att åka in till stan och shoppa lite, tror att vi skulle bege oss av vid halv 10 eller nåt.. jobbigt att stiga upp!

har inga särskilda planer på vad jag ska handla, men något blir det förhoppningsvis, har ju en massa pressentkort som behöver användas^^

blir nog inte att vara i stan så länge eftersom att mamma och pappa ska hem och göra sej klara, dom ska på nån maskerad i morronkväll.

så vi får se vad jag hittar på för kul medans dom är borta, kanske tvingar jag hit olle eller nån annan kul människa:p


  

ni får klara er med en arkivbild.


hahha, är nog dags för mej att somna nu om jag ska ha någon som hellst chans att komma mej upp ur sängen i morron..

måste bara kolla på ett scrubs-avsnitt först:]


peace, sovgott♥

Av julia♥ - 4 januari 2010 23:15

min rygg är inte rolig just nu..

förstår inte varför den är elak och gör ont, jag har inte gjort något dumt mot den vad jag vet..

nån som vill byta rygg med mej?


ska överväga att sova på spikmattan inatt, fast är inte jättesugen på att vakna alldeles prickig?



peace

Av julia♥ - 4 januari 2010 22:45

att ha spotify free och inte premium har faktiskt sina fördelar, vanligtvis så hatar jag när det blir reklam..

men nu så var det faktiskt bra att reklamen avbröt mitt lyssnande..

Michael Bublés låtar haven't met you yet och crazy love är hur bra som hellst!!

blev tvungen att lägga till dom på min palylist direkt!


haven't met you yet


crazy love

fanns inte på youtube, men klicka HÄR så får ni höra den♥



peace

Av julia♥ - 4 januari 2010 22:05

hejhej, okej olle åkte för rätt så länge sen, men har inte haft något alls att skriva om faktiskt^^ inte för att jag har det nu heller, men jag lovade ju att skriva när olle åkt och man bör väl hålla sina löften? ;)

sen hon åkte har jag inte gjort nått typ :p

typ legat och läst när jag hör din röst, jag är värsta twilight-druggien känns det som^^

tänkte bara läsa lite, när jag trodde att jag hade läst i typ en halvtimme kollade jag klockan.. och tror ni att det hade gått en halvtimme? nej inte alls, 2 hela timmar hade jag legat och läst i boken, nu är den ju snart slut :( fast jag kan inte rå för det, den är så jäkla bra! den blir som en drog..

nu har jag endast kvar 50 sidor, så i morron får jag läsa endast 25 sidor. (hade ju lovat mej själv att den skulle räcka i minst 4 dagar..)


sen så har jag även hunnit duscha, och måste ännu en gång berätta om hur underbart mitt shampoo är!!

I LOVE IT!


satt och kollade på bilderna från florida.. tänk att det snart är ett år sen vi var där? tiden går som sagt löjligt fort..

erkänn att man blir sjukt sugen på muffins när man ser den här bilden^^



ska ta och se film nu, peace♥  

Av julia♥ - 4 januari 2010 16:50

lessen för dålig updatering idag, men olivia är här så jag har fullt upp att prata med henne ;)

skriver sen när hon har åkt♥


  


nu ska vi se film:)

ha en bra dag!

Ovido - Quiz & Flashcards