Alla inlägg den 17 januari 2010

Av julia♥ - 17 januari 2010 21:28

nu har mamma och pappa kommit hem, det verkar som att filmen var väldigt bra! måste kanske se den^^


kollade på melba och hittade en jättefin(!!) väska! :D

en aning dyr, men en vacker dag kanske jag tillåter mej själv att köpa den? ^^


  


alla gympa saker är ihopvikta och lagda i gympaväskan så nu kan jag inte ha glömt att packa ner något^^

kul med skridskor, tråkigt bara att  jag inte är så bra på det:]


ska bara fika lite nu och sen borsta tänderna :) 


sovgott nu allihopa, tagga skola i morron :p

Av julia♥ - 17 januari 2010 20:45

just nu sitter jag och lillebror bänkade framför tvn och ser på i en annan del av köping, mamma och pappa är i skellefteå och ser på bio, snabba cash tror jag att det var :) 


här kommer lite snuttar från tidigare avsnitt!






nu ska jag fortsätta att kolla:)


sen så ska jag packa ner kläder och skridskor i min väska, vi ska åka skridskor på idrotten i morron så det vore ju synd att glömma saker eller hur?


peace

Av julia♥ - 17 januari 2010 20:17

jag begick ett stort misstag alldeles nyss.. klickade in på bangerheads hemsida och hittade en massa saker som jag vill ha!


bland annat ett värmeskydd från osis, mitt nuvarande värmeskydd håller på att ta slut eftersom att jag plattar eller vågar håret i stort sätt varje dag.. men jag är en aning för snål för att köpa ett nytt nu:]


  



skulle även behöva det här serumet, det bygger upp hår som blivit nött av plattången.. 


Redken Extreme Iron Repair i gruppen Styling / Värmeskyddande hos <a href=Bangerhead.se (18010660)" />


den här hårtorken skulle jag också behöva, våran nuvarande hårtork är totalt värdelös, man måste stå och föna håret i evigheter innan det blir tort.

Parlux 1800 i gruppen Hårfön / hårtork hos <a href=Bangerhead.se (9007214)" />


jag skulle kunna lista upp hur många saker som hellst här!

finns så många saker man vill ha ju^^

får nöja mej med att kolla på bilderna så länge.. 



hihi, peace

Av julia♥ - 17 januari 2010 19:30

fattar inte att han vågar..?


Av julia♥ - 17 januari 2010 19:15

popcornskålen tog slut så jag och lillebror bestämde oss för att ta varsin avokado innan vi fyller på skålen, både gott och nyttigt!



avokado med salt på är inte fel någonstans:)


filmen vi ser är Austin Powers, jättekul är den absolut! 


ha en fortsatt fin kväll!

Av julia♥ - 17 januari 2010 18:17

har invigt mina nya MUS produkter nu, dvs peelingmasken och mudmasken :)

this is some good shit asså!

LOVE THEM!


      

man ser ut som en smurf i mudmasken:]




PEELINGMASKEN :

Micro Face Peeling är en mild peeling som effektivt avlägsnar döda hudceller och öppnar porer.

Den innehåller kiselkorn som är identiska i storlek, detta gör att peelingen inte sliter på huden och passar därför även den allra känsligaste hyn. Masseras in på fuktad hy en till tre gånger i veckan beroende på hudtyp.

nyckelingredienser

  • E-vitamin: (Tocopheryl Acetate) Binder och bibehåller fukt, balanserar torra och feta partier, stimulerar cellproduktionen.
  • Solros olja: Mycket näringsrik, skyddar och mjukgör.

kostar 195:-


MUDMASKEN:

En lermask med aprikoskärnolja och aloe vera. Den innehåller eteriska oljor som, bergamott och rosenträ, detta gör att produkten verkar antiseptiskt och lugnande. Dessutom är Mud Mask berikad med ett näringsrikt algextrakt.
Lermasken verkar mycket djuprengörande, detta genom att leran (kaolin) torkar och suger upp underliggande orenheter.
Kan också användas på halsen och dekoltage. Efteråt får huden en ren och frisk lyster. Viktigt är att masken används regelbundet, detta är en utrensande mask därför kan det förekomma att små finnar uppstår, huden blir ofta rosig direkt efter användning. Passar normal till fet hudtyp.

nyckelingredienser

  • Aloe Vera: Stimulerar cellproduktion, skyddar, lugnar och är läkande (antioxidant).
  • Bergamott: Antiseptisk, motverkar bakterier, sårläkande och svalkande.
  • Fucus vesiculosus: Havsalger tillför huden viktiga vitaminer, mineraler och spårämnen.
  • Glycerin: Verkar mjukgörande och fuktighetsbevarande för alla hudtyper. Är även bra för hållbarheten av produkten.
  • Kaolin: Djuprengörande lera, suger upp orenheter och smuts.
  • kostar också 195:-

är man medlem så får man köpa båda produkterna för 195, man får alltså en på köpet, KATJING!!

dom finns att köpa i butik eller på deras hemsida :)



nu ska jag äta popcorn, måla naglarna och se på film med lillebror, puss

Av julia♥ - 17 januari 2010 12:32

nu hr jag kommit hem från olivia och hunnit duscha också! 

gårkvällen var jättekul faktiskt, middagen bestod av friterade pommes(verkligen det bästa som finns, kan äta hur mke som hellst!) och blåmusslor, riktigt gott vare!

det var evigheter sedan jag åt musslor så igår var det verkligen på tiden:)

sen så såg vi på film jag och olivia, det blev att se kill bill 2, hade bara sett ettan förut så det var ju kul att se fortsättningen på filmen :) 


när filmen var slut så slog klockan 11 och vi la oss i sängen, vi pratade lite och sen så somnade vi direkt^^


som ni hör så var det verkligen inget fel på min lördag!

och får passa på att säga grattis till tobbe igen!

det var ju faktiskt honom vi firade igår:)måste också tillägga att jag är helt såld på tunikan jag köpte igår, LOVE IT!!!


nu är det dags för mej att se en film tycker jag :]

sen kanske det blir att läsa några sidor ur ljudet av ditt hjärta :)


  



så himla söta!




ha en bra dag 

Ovido - Quiz & Flashcards