Alla inlägg den 14 februari 2010

Av julia♥ - 14 februari 2010 17:17

hejhej, jag och lillebror har varit ute enda tills nu! 

gud så skönt det är att vara ute och göra någonting ist för att bara sitta inne och se på tv? 


just nu så längtar jag efter mat, min mage kurrar och låter.. den måste ha mat nu!!

jag tror att det skulle bli kycklingfileér fyllda med mozarella och inlindade i bacon och pommes till det! 

nu blev jag bara ännu hungrigare... attans^^


sen efter det så har jag tänkt ta mej en lååång och varm dusch, göra en hårinpackning och lägga ansiktsmask!

gud så skönt det lät! 

  

hihi, jag är dock lite besviken... har inte fått ett enda gelé hjärta idag :/ någon som känner för att ge mej ett? ;) 

Av julia♥ - 14 februari 2010 14:06

hejhej, vi har precis kommit hem från stugan, vi åkte skoter dit i morse för att ha mysigt och fika ute i det fina vintervädret!

här kommer lite bilder!

                  


nu ska jag och lillebror ta på oss torra kläder och gå ut igen för att tolka efter skotern, kul! :) 


ha en fin alla hjärtans-dag allihopa! vi hörs senare!

Ovido - Quiz & Flashcards