Alla inlägg den 17 februari 2010

Av julia♥ - 17 februari 2010 21:22

har pluggat en massa so nu, jag är inte ett dugg orolig för det provet!! gud så skönt det känns^^


jag ska ta en snabbdusch nu och sedan hoppa i säng:)

i morron kväll så åker jag med sofia, olle och emelie till skellefteå för att gå på makeupstores klubbkväll!

har en massa pengar att handla för vilket känns skitlyxigt ;) 

det som står på att köpa listan just nu är : 


*en ny foundation

*ögonskuggan diva

*treatement mascara

*möjligtvis en ny rouge

*ett fint läppstift som funkar både till fest och till vardags


sen så blir det troligtvis en massa fina ögonskuggor om det blir några pengar över^^


  

såhär ser ögonskuggan diva ut, att den är snygg!! måste ha den!!


peace

Av julia♥ - 17 februari 2010 14:28

nu har  jag precis kommit hem från skolan!

idag har det hänt jättemkycket där faktiskt, eftersom att det är FLFF-vecka så var det inga "riktiga" lektioner idag. 

utan det kom personer från olika yrken och pratade om hur det är att arbeta med det och varför dom bestämde sej för det osvosv.

jag kollade på :


* frisör

* politiker (sjukt ointressant.. )

* sjukgymnast

*veterinär

*hockeyspelare


hockeyspelarna som kom var Jyri Marttinen, Erik Forsell och Fredrik Warg.


det var verkligen jättekul att lyssna på dom och få höra vad dom hade att säga om hockeyn och hur deras veckor såg ut osv.

Jyri var verkloigen hur kul som hellst!! hah 


nu ska jag göra en macka, jag är hungrig! det kan bero på att lunchen som vi fick på skolan inte alls var god.. usch och fy :/ 


ha det bra så länge!

Ovido - Quiz & Flashcards