Alla inlägg den 1 februari 2010

Av julia♥ - 1 februari 2010 16:48

nu har jag äntligen lyckats ladda upp bilderna! 


 


t-shirten från gina ser ut så här :) riktigt skön var den också!


leggingsen är vanliga svarta fast med räfflade knän!

dom är också riktigt sköna, hade dom idag eftersom att dom är rätt så tjocka och varma, det var 23 grader ute idag så dom behövdes verkligen!  

från MQ



och till sist armbandet, LOVE IT!!   


just nu så sitter jag och ser på one three hill, det var rätt så längesen jag såg den serien.. den är ju jättebra! fattar inte varför jag slutade kolla på den?


senare ikväll så blir det att göra detta:


läsa igenom svenska-papperen vi fick idag ( typ repetion inför svenska- nationella, tänk att det är redan den nionde vi ska göra det provet! nervös!)

skriva bok-recensioner (jättekul...)

ta en lång dusch och göra hårinpackning! HÄRLIGT!


sen så kommer jag säkert på mer saker att göra sen också^^


peace

Av julia♥ - 1 februari 2010 16:07

filmen vi var och såg på bio igår var hur bra som helst!

jag hade rätt stora förväntningar på avatar eftersom att i stort sett alla som har sett den har berättat hur otroligt bra den var, mina förväntningar blev lugnt uppfyllda! 

ni som inte har sett den borde verkligen köpa biljett och se den så fort som möjligt nu när den går på bio, jag tror att upplevelsen blir ännu bättre om man ser den på bio ist för hemma på tvn:)


(avatar får helt klart tummen upp!!)


det blev inte så jättemycket shopping för min del, endast ett par leggings med

räfflade knän, en tee med kedjor och grejs på och ett jättesnyggt armband med en massa nitar!!

det kommer bilder och mer info om mina inköp i ett senare inlägg, måste ta kort på allting först:)

olle köpte ett par råsnygga pumps, helt knallgula, hur grymma som hellst!! hon köpte även en typ cardigan som också var jättesnygg:)


ha det bra så länge!

Ovido - Quiz & Flashcards