Alla inlägg under april 2010

Av julia♥ - 7 april 2010 19:32

hejhej!


dagen har jag ju spenderat med olle i den stora staden umeå:)

för  min del så blev det endast ett inköp eftersom att jag ska till stan i morgon och till piteå havsbad på fredag och jag kände att jag ville spara lite pengar till det:)


det jag köpte var iaf denna råsnygga döskallering!! LOVELOVELOVELOVE


endast 79.90 på glitter;)


olivia köpte däremot en massa nya saker, tex. ett nagellack i färgen aquablå, en kjol, ett par örhängen, en hithtech lighter osv..

förutom att shoppa så åt vi riktigt goda mackor på sub-way, träffade en galen tant och blev "cheked out" av ett par killar som faktiskt såg riktigt bra ut:)


den här dagen får helt klart toppbetyg!! 



nu sitter jag här hemma i soffan och taggar upp inför vad morgondagens roligheter!!

det som kommer att hända i morron är detta, jag och olivia beger oss iväg till emmy kring tolv-tiden och väl hos henne så ger jag dom en snygg makeup och stylar deras hår :)

tio i två så kommer emil hit med buss från stan så då träffar vi honnom på busstationen, vi går tillsammans med honom till typ holmen?

för att ta en massa bilder på emmy och olle:)

det kommer att bli så himla kul att fota dom!! taggad till tusen! 


första gången som min älskade D90 får komma ut och fota porträtt;)


  


bebis


nu ska jag se på film med mamma och lillebror så vi hörs i morron, peace

Av julia♥ - 6 april 2010 19:52

hej bloggen!jag är hos olle och har faktiskt tänkt att spendera natten här också!vi har precis duschat, gjort peeling och nu har vi även lagt en ansiktsmask så med andra ord blev denna kväll en riktigt härlig spa-kväll!klockan 8 blir det att se dating in the dark, ett program som jag faktiskt aldrig har sett förut så det ska bli riktigt kul att få se vad programmet bjuder på:)efter det så väntar house!(som alltid på tisdagar!!)i morron så följer jag med olle och hennes föräldrar till umeå för att shoppa, dock så kommer jag inte att köpa något eftersom att min ekonomi just nu är typ obefintlig. men jag följer med som smakråd till olle iaf, och det är ju alltid kul att få komma ut och andas stadsluft?;)jag passar på att säga godnatt nu också, så hörs vi i morgon eftermiddag:)godnatt

 
Av julia♥ - 5 april 2010 16:28

host. host. host. host.

det är ungefär så jag låter just nu, jobbigt är det, fast om man ska se det från den ljusa sidan så blir mina magmuskler tränade iaf.


idag är det kasst väder så det blir inte att vara ute och ha lika kul som igår tyvärr.. 


jag bjuder på en bild sen igår ist, det kommer fler sen!


det är alltså min grymma kusin isak som agerar modell på den här bilden.

och nej, dom snygga glajjorna är inte hans utan mina! :)


NEXT UP: göra peeling och ansiktsmask, sen sätta mej i soffan och se på ett avsnitt svenska hollywood fruar!

Av julia♥ - 4 april 2010 12:37

jag har precis tryckt i mej frukosten, det är värsta lyx frukosten dagen efter påskafton!

allt som blev över från "påskbordet" igår serveras som frukost idag, det gillas!


jag hade tur! idag är det lika bra väder som igår, så det blir att bege sej ut med lillebror och kusin isak igen för att köra skoter och tolka! 


KUUUUUUUUUUL

  


ha en fin dag :)

Av julia♥ - 3 april 2010 17:56

olivia tolkar


jag jibbar


jag försöker att tolka



jag tolkar


min coolaste kusin isak, olle och jag jibbar hårt!


det är alltså typ såhär våran dag har sett ut :) 


hoppas att det blir lika bra väder i morron! 

Av julia♥ - 3 april 2010 16:37

hejhej :) 


jag har varit ute hela dagen med olivia, john och isak.

vi har kört en massa skoter och tolkat också!

riktigt kul har vi haft ute i snön, här kommer en massa bilder eftersom att jag inte orkar skriva om allt vi har gjort :)


BILDBOMB!


                      

bilderna är tagna med min gamla kamera, därav kvallan :p


det kommer lite filmer sen också, men det tar typ ett år att ladda upp dom så ni får vänta ett tag :) 


snart blir det påskmiddag! mums!

Av julia♥ - 2 april 2010 18:53

hejhej, jag har precis ätit middag med kusinerna!

middagen bestod av pasta och kyckling med curry och sen till det så var det en sallad med haloumi ost! riktigt gott!


snart så kommer olivia hit för att se på film med oss och sova här, det kommer att bli kung :)


Föresten så börjar ju TALANG ikväll, ska ni se det? 

det ska jag iaf, faktiskt ganska kul att se så många olika talanger det finns, jag kanske borde vara med någon gång.

frågan är vad min talang skulle vara? jag är ju lixom bra på allt!

skämt åsido, men nog hade det suttit bra att vinna talang, man viner väl typ en miljon tror jag :) 

det hade verkligen verkligen suttit bra!


  


btw, ni skulle vara jättesöta om ni ville rösta på mej som veckans blogg HÄR jag är nr.2 :) tack!


peace

Av julia♥ - 2 april 2010 12:10

nu har jag precis gjort mej klar! 

det enda jag ännu inte hunnit med är att äta frukost, men eftersom att vi ska bege oss till mormor och kusinerna alldeles snart så tror jag att jag äter frukost där ist :) 


det ska bli jättekul att få träffa kusinerna igen, eftersom att dom bor i sundsvall så blir det inte att vi träffar dom alltför ofta.

(och ja, dom har namn men vi säger alltid kusinerna:])


såhär ser dagens smink ut, jag har använt:


till basen:

cover all mix- MUS

matt foundation- MUS

dual foundation- MUS

blush passionate pink- MUS

tri brow- MUS


till ögonen:

hightech lighter platina- MUS

microshadow bronze- MUS

microshadow choco d'or- MUS

har även använt choco d'or som eyeliner

mascara


till läpparna:

försvarets!


    


sen så måste jag ju också passa på att göra era intressesmurfar glada, idag fyller nämligen cosmo 3 år!

fatta gammal han har blivit? hemskt är det iaf.. 


grattis lilleman :)


nu åker vi iväg till mormor, ha en fin dag allihopa!


peace

Ovido - Quiz & Flashcards