Alla inlägg den 11 augusti 2009

Av julia♥ - 11 augusti 2009 20:56

hej:)

vi tackar Max för kommentaren på det förra inlägget, inte många som kommenterar numera.. och endå har jag otroligt många läsare :o skärp er är ni snälla?:)


det har hänt rätt så mke sen sist jag skrev, följde med pappa och farfar till skjutbanan och sköt in farfars nya älgstudsare:)

jag fick prova skjuta också:] det gick jättebra om jag får säga det själv(a)


när vi kom hem från det så tog jag och pappa varsin hund och cyklade en sväng:)

känns bra att göra lite nytta ibland också:)


är ganska taggad till i morron, har faktiskt bara varit i bgm när vi har varit i backen med skolan typ:]

så det kan bli spännande...

lovar bilder :D


nu ska jag sätta mej och se en film in the electric mist heter den visst :)

man får hoppas att den är bra, igår hos linn såg vi I taket lyser stjärnorna. en superbra film!! fasst grymt sorglig måste jag få säga.. men deffenitivt något man måste se:)


kan passa på att påminna er om att jag har födelsedag om 9 dagar, så nu har ni lite tid att köpe en pressent till mej också:]^^


peaceout

Av julia♥ - 11 augusti 2009 15:53

Hej:)


Nu har jag äntligen kommit hem från skellefteå!

sitter hemma i soffan med Emelie, vi ser på mtv och made humor på hög nivå? :p

det som följde med mej hem från stan var inte så mke som jag trodde det skulle vara(a)

så mke som ett par blågröna byxor från BikBok 149.-  en USB-sladd till datorn på Clas Ohlson 65.- B) en glass och sen minns jag inte mer (A)


Emelie köpte en ny mobil iaf, grattis till henne får man väl lov att säga.. orättvist :p


i morron så åker jag och olle till mathias i bgm:D fettnice:)


här kmr lite bilder från dagen:p


peaceout

Av julia♥ - 11 augusti 2009 10:23

heloo:)


nu ska jag platta mitt hår och klä på mej(A)


emelie kommer kl 11 och då ska vi gå på stan och jag överger linn:/


blev väckt 8 av en geting:s äckel!!

tar bussen hem halv 3 tror jag, så då lägger jag in bilder på byxorna jag köpte igår:]


peaceout

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards