Alla inlägg den 18 augusti 2009

Av julia♥ - 18 augusti 2009 15:44

hej:)


nu har jag äntligen kommir hem från vårdcentralen:)

köpte ny astma medicin för över 700kr?!

värt kan man ju fråga sej då?

hoppas att den fungerar bättre en den förra iaf :D


ska ut och jaga med pappa ikv, och inviga mina nya jaktbyxor mysigt värre :]


nu ska jag forsätta att se på Made så himla kul:p

peaceout

Av julia♥ - 18 augusti 2009 11:23

gomorron:)


sitter och ser på Grey´s anatomy just nu, nåt gammalt avsnitt som man redan har sett 100 gånger.

men det är dock bättre en allt det andra som går nu:p


kl1 så ska jag till vårdcentralen och bestämma vilket ny medicin jag ska få, gud så kul!

nooot..

 lär komma hem därifrån 3 elr nåt. fins ju roligare saker man kan göra på en tisdag?:)


peaceout

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards