Alla inlägg den 17 augusti 2009

Av julia♥ - 17 augusti 2009 22:08

Vinst för Burträsk-FF mot Jörn med 9-3 :D STEEK!

nej men ärligt så spelade vi bra:) kan inte förstå hur vi kunde förlora mot fromheden ?

jörn är ju bättre en dom:s


men som sagt vi vann och det är var ju super,

match på onsdag mot myckle/medle hoppas den slutar lika bra:)

hemma match då så ni kan ju komma och titta(A)


nu så ska jag ta och äta något och sen så blire att sova:]

peaceout

Av julia♥ - 17 augusti 2009 16:32

nu så ska jag byta om och åka till IP, match mot jörn ikväll :)

tagga.


peaceout

Av julia♥ - 17 augusti 2009 11:07

Hej:) (börjar alltid mina inlägg så, gud så tråkigt?)


var någon som frågade vilken choklad man ska ha till pollykakan,

vanlig blockchoklad:)

ljus elr mörk gör man som man vill om, ljus är min absoluta favorit!


vet inte riktigt vad jag ska skriva i det här inlägget, kan berätta för er alla att jag faktiskt skaffade spotify igår (min lillebror kan ha hjälpt mej:]).

alla låtar man söker finns ju typ! så himla bra,

förstår inte hur jag klarat mej utan det egentligen:p


känner mej lite seg idag, fast jag vaknade kl 1O utan att bli väckt :o

känns som att dagen kan bli lång, blir nog mest att se på film och lyssna på music idag:)


peaceout

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards