Alla inlägg den 24 augusti 2009

Av julia♥ - 24 augusti 2009 20:46

nu är jag home igen:)

inga rådjur idag hlr:(

men vi träffade en älgmamma och en älgbebis (A)

sött värre:p


nu blir det att se ett CSI avsnitt och efter det så väntar tandborsten och drömmarna..


imorron så är det en vanlig dag med vanliga lektioner, ske endå bli kul att ha musik i morron:D


får hoppas att jag och Alicia får skriva provet i morron kväll, skulle vara bra att få det bortgjort:)

så att man kan köra både EUmoppe och vanlig moppe, fettnice^^


peaceout

Av julia♥ - 24 augusti 2009 18:40

har satt mej vid tvn nu, efter en grymt god middag!

nämligen strömming och potatis med tomat, gräslök, dill och gräddfil jättegott!!!


om ett tag så ska jag ut och jaga rådjur med papii :]

spännande^^


ha en fortsatt trevlig kväll:)

peaceout

Av julia♥ - 24 augusti 2009 16:35

hej:)


nu har man överlevt första skoldagen, den började i matan där alla klasser fick veta vilken sal dom skulle vara i.


dagen var faktiskt helt okej, bortsett från det faktum att vi nästan bara har hanna som lärare på måndagar..

vi hann med tre lektioner idag, svenska, spanska och läxsläsning.. :)


efter skolan så var det ju tänkt att jag och Alicia skulle till ostenshus och skriva moppeprovet till eu-körkortet.. men Rolf var inte där så det blir förmodligen att skriva det i morron i stället :D bara mer tid att plugga;)


imorron så är det som sagt skola igen, yippie kayey m.f:)


här kommer dagens outfit:

*svart tröja från GinaTricot

*ljusa o´neill jeans från Florida

Av julia♥ - 24 augusti 2009 07:36

hej och gomorron ;)


hade tänkt lägga upp en dagens outfit nu, men webben tog så dåliga bilder, så det får bli när jag kmr hem :)


nu ska jag äta frukost och kl 8 sätter jag mej på moppen för att åka till skolan :p


kanske uppdaterar därifrån senare:D

peaceout

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards