Alla inlägg den 19 augusti 2009

Av julia♥ - 19 augusti 2009 23:25

nu är wallanderfilmen slut och det är dags för mej att krypa ner under täcket :)



Av julia♥ - 19 augusti 2009 21:19

vi vann matchen mot myckle/medle med 1-0, en väldigt jämn match faktiskt:)

när jag kom hem så var jag tvungen att fara ut och cykla med en av hundarna för att bättra på hans kondis:p


nu har jag duschat och äntligen satt mej ner i soffan, snart så blire att sova :)


i morron kmr linn och olle för att gratta mej (A) kmr bli jättekul skulle jag tro:)

på lördag så åker jag, moa och lisa till stan för att shoppa och se på bio, skulle gissa på att det blir middag i stan också:D

ganska så taggad faktiskt:)

nu ska jag fortsätta att se på room raider´s faktiskt ett okej tidsfördriv...


peaceout

Av julia♥ - 19 augusti 2009 10:40

hej:)


har vaknat nu och känner ett enormt sug efter våfflor :o måste göra någonting åt den saken:)


jag och pappa begav oss som sagt ut för att jaga rådjur igår, men det regnade så att dom kom aldrig fram ut på åkern för att dom stod någonstans i skogen antar jag:p

Vi fick däremot besök av legenden Hälge men han vände så fort han såg oss:]

sen så får man ju inte glömma alla mygg som höll oss sällskap..... tack?


vi åkte hem efter några timmar och satte oss framför tvn och ett Sopranos avsnitt:)


ikväll så har vi match på tjärnbacka mot Myckle/Medle, kom och titta kl halv7 !! :)


peaceout

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards