Alla inlägg den 22 augusti 2009

Av julia♥ - 22 augusti 2009 21:17

hejhej :)

har spenderat hela min dag i skellefteå idag:D valde att åka iväg med mina bruna kilklacks-skor.. vilket nu i efterhand inte var det smartaste jag har gjort:] men dom är ju snygga iaf :)


köpte ett par vagabond  stövlar på eurosko, kostade 1200 men fick 70% rabatt så jag är superglad :D

sen så blev det en liten rosa kalender, passar bra till skolstarten nu;) jättesöt iaf 89 kronor på bokia:p


sugna på att veta vilken film jag var och såg idag va?

ICE AGE 3!! råkul:D

- vad är det som låter? 

- det är blåsten, den talar till oss...

- vad säger den?

- hur ska jag kunna veta, jag är inte blåst?

HahAHAHHAHAHAHAHAHAHAH

deffinitivt en film som ni måste se någon gång:)


rätt så tärd nu efter denna dag, ska se film nu :)

en shopoholics bekännelser, har faktiskt rätt så höga förväntningar hört att den ska vara bra :D


vet att jag har varit dålig på att updatera bloggen nu ett tag, jag menar 2 inlägg per dag HALLÅ?

förlåt, men jag ska skärpa mej nu :D

lovar en dagens outfit varje dag nu också, kan vara kul att göra någonting nytt på bloggen ibland också :)

har ni något tips på hur jag kan göra bloggen intressantare så får ni gärna slänga en kommentar ;)?


peaceout

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards