Alla inlägg den 26 augusti 2009

Av julia♥ - 26 augusti 2009 19:14

har nu packat i stort sett alla saker jag ska ha med mej i morron, dvs:

* hygienartiklar (tandborste osv.. )

*kudde, sovsäck och madrass.

*VARMA kläder, pyjamas, mera kläder:)

*KAMERAN!

*regnkläder

*badkläder

och så ska jag göra en massa gott fika ikväll:]

det är säkert något jag har glömt också, men det lär jag inte komma på förren jag sitter på bussen.. det brukar vara så för mej, äre så för er med? :)

vet inte om det blir så att jag tar med mej datorn till västanträsk.. kändes lita halvsvårt att köra moppe med alla saker jag har packat nu, så det lär ju bli ännu svårare att bära på en dator också.. men vi fårse, spännande :p


nu så sitter jag och väntar på att mamma ska ropa på mej och berätta att jag får komma ner och äta äppelpaj, vilket absolut är godast när den är alldeles nygjord;)

sen blir det väl att ta dom där bilderna på mamma, Lena och Agneta till inbjudningskorten:p

jag tkr att dom ska ta bilderna ute för att det skulle bli bättre ljus där en vad der är här inne, men vet inte om jag och mamma var överens om det saken.

har i alla fall lovat att jag ska photoshoppa bilderna jag tar på dom, så att dom blir extra snygga;)

HAHA kan bli kul det här..


ska också läsa lite av kemin, kan vara bra att läsa redan nu så man förstår vad det handlar om när provet ligger framför en ? :p

gud så hemskt att det ska vara Nationella på ett No ämne iår?!

blir det i Fysik så lär jag faila totalt!

man får hoppas att det är i biologi, det är i alla fall saker som inte är helt obegripliga att förstå:)


nu ska jag fortsätta att lyssna på spotify, ha en fortsatt trevlig kväll;) 

peaceout

Av julia♥ - 26 augusti 2009 17:50

lagomt slut man är nu asså:o?

har stor-städat mitt rum nu igen!

det som är bra är ju att det blir så fint efteråt, tror att jag ska satsa på att bli väldigt rik när jag blir stor. (har sett på tvreklamen att man kan vinna 100 000 kr i månaden i 25 år :o!!!) det hade inte suttit helt fel!

eller ialla fall bli så rik att man kan hyra städhjälp, så att man slipper den skiten:)

nästa punkt på listan är att packa alla kläder som ska med till västanträsk i morron, minns inte riktigt vad det var som skulle med, men jag tror att det ska finnan en lista någon stans i huset :p


har lovat att hjälpa mamma och hennes komisar att ta bilder och göra inbjudningskort till deras 40års fest:)

fårse hur det går, ska hursom hellst ner och äta nu:)


peaceout

Av julia♥ - 26 augusti 2009 14:55

hej, nu är jag hemma från skolan... finally!! :)


dagen var inte ritkigt lika lång idag, hade bättre lektioner:)

typ So och matte :p

och såklart idrott, mina knän överlevde eftersom att jag kastade kula, vilket jag inte är alltför bra på:p

nej men en helt okej dag var det, i morron är det mentordag och jag har planerat att ta med mej bloggdatorn;)

kmr att bli drygt att sitta i västanträsk kändes det som.. men vad vet man innan man har provat?


nu sitter jag och ser på vänner, och har tänkt att fika lite snart(a)


här kmr dagens outfit, elr en del av den iaf:p

* svart love and peace t-schirt från papaya, florida.

*ljusa jeans-leggings från veromoda.

jätte enkelt och bekvämt:)


peaceout

Av julia♥ - 26 augusti 2009 07:43

hej:)


nu sitter jag franför tvn och ser på vakna med the voice, jätte härligt att se på när man är trött humor på hög nivå;)

dom är bättre i tv en vad rix morron zoo är, enligt mej?


skoldagen är inte särsklildt lång idag..  friidrott står på schemat kan bli svårt för mina knän, men man får försöka iaf:D


peaaceout

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards