Alla inlägg den 31 augusti 2009

Av julia♥ - 31 augusti 2009 22:23

nu ska jag ta och gå i säng, man ska ju klara av att stå upp i morron också^^


sovgott, i´ll write tomorrow;)

peace

Av julia♥ - 31 augusti 2009 20:04

nu är man ny duschad och fräsch, har en ny två som luktar supergott!

Dove Beauty Care Shower go fresch Burst. den luktar gudomligt, nektarin och vit ingefära verkligen värd att testa!


ska nu se en film och njuta av min annanaskaka:]

peace

Av julia♥ - 31 augusti 2009 19:24

har kommit hem från träningen nu:)

det gick väl ganska bra, fastän det fortfarande tar lite ont i knäet så tror jag att jag kommer att köra träningen på onsdag och matchen poå söndag:)

förutom knäet som  aldrig verkar vilja bli helt och friskt igen så har jag sträkt mej i foten också, man får helt enkelt låv att bita ihop:)

lita kallt att träna idag faktiskt, skulle kanske ha haft understället på men är man blond så är man ;)


känns faktiskt väldigt oroligt inför fotograferingen i morron, hoppas att olle har en plattång som jag får låna.... var inte så taggad på att ha uppsatt hår på fotot, inte hlr alldeles krusigt..

vi frår hoppas att det löser sej, måste åka in till stan på onsdag för att shoppa en ny och jag tar paue med mej!

blir förmodligen att ta en sväng in på nya gina också, man måste ju kolla hur lokalen blev.. nån som varit där och kollat läget, hurvare?


nej nu ska jag ta mej en dusch och sen ska jag ta och fika men någonting:)

blir förmodligen att kolla igenom kemin en gång också, har ingen läxa men det känns bra att ha lite koll på vad det handlar om innan provet ligger där framför en :p


peace

Av julia♥ - 31 augusti 2009 17:20

nu åker jag iväg på träning, wihoooo :)


Av julia♥ - 31 augusti 2009 16:29

hejhej:)


skoldagen kändes fruktansvärt låååång... i morron är det skolfoto, och min plattång är ju som sagt trasig så att jag lär ju ser taskig ut i håret:/

får åka till olle och platta håret där:)


ska äta något nu och sen fara och träna:)

peace

Av julia♥ - 31 augusti 2009 08:22

hej igen:)


det är drygt att ha sovmorgon, tror att jag åker till olivia nu..

vakna med the voice var inte lika bra idag som det brukar:)


pecae

Av julia♥ - 31 augusti 2009 07:46

hejhej:)

nu har jag gjort mej klar och ätit frukost:)


min plattång har helt ytan anledning avlidit:( måste köpa en ny...

rest in peace plattången:/

så med andra ord så är mitt hår rätt så risigt idag..

kan också meddela att jag inte börjar förrän 9 idag, wihooooooo :D !!

här kommer dagens outfit:

* jeansleggings från pieces

* vit t-shirt från gina tricot

* svart väst hittat i garderoben:]


ha en bra dag!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards