Direktlänk till inlägg 13 januari 2010

♥florida 2009

Av julia♥ - 13 januari 2010 16:30

pratade med linn på msn, och hon tyckte att jag skulle lägga upp bilderna från sist vi var i florida för att sprida lite ljus och värme i ddet annars rätt så kalla och mörka tillvaron :) 

och snäll som jag är letade jag självklart fram några bilder;) 

snart är det ett år sedan vi var i florida! för länge, tur att jag har en utlandresa som kommer snart, eller det är väl ett tag iof.. måste ju vänta enda till juli:( ihih här är bilderna^^


            

vi hyrde ett hus tilsammans med dom vi åkte dit med, lyxigt med egen pool, vi hyrde även en egen bil för att vi skulle kunna åka omkring och se saker osv:) 


                                                      

vi for på en massa nöjesparker osv:) skitkul med bergochdalbanor ju!


               

vi körde till daytona beach, dock kunde man inte bada där eftersom att vattnet var svinkallt, på stranden är det tillåtet att köra bil också^^


      

vi fikade och shoppade en massa..


            

en av dagarna vi var där så åkte vi och hälsade på ett par amerikanska släktingar. (dom är dock inte släkt med mej utan med linns familj) dom bodde på ett hotell där det fanns en massa djur^^


  

sen såhär på slutet vill linn säga godnatt:]<3



det var alla bilder från florida jag hade på min dator, gud vad jag längtar tillbaka!

har ni varit där någon gång?


peace


 
 
Ingen bild

Linn ;)

13 januari 2010 17:09

JAG VILL TILLBAKS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

 
lowa

lowa

13 januari 2010 17:09

SV: du kan va söt :*

http://musiklowa.blogg.se

 
Ingen bild

kajsa

13 januari 2010 17:11

gud så härligt! vars äre ni ska åka över jul? :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av julia♥ - 29 september 2011 14:00

Känns onödigt att hålla två bloggar i rullning. Den andra är så smidig förstår ni. Inlägg varje timma om jag så vill. Bara för att jag slipper öppna datorn eftersom att allt går att göra genom mobilen. Det känns nytt och jag är motiverad. Rolig...

Av julia♥ - 28 september 2011 20:03


  Åker med han på bilden till skellefteå efter tio när han slutar. Mor och far ska hämtas från kalas.   I morgon har vi konditionstest. Jag är förmodligen körd. Eftersom att min kondis inte finns. I morgon är det också torsdag, så logiskt s...

Av julia♥ - 28 september 2011 17:30

Fanns det en app för bloggplatsen också så skulle jag inte gå bakom ryggen och använda tumblr. Men nu finns det ingen sådan och jag har blivit kär i instagram. Så därför.   Glöm inte attt följa > Tumblr                    ...

Av julia♥ - 28 september 2011 16:16


Att man numera kan beställa kläder från allas vårat älskade monki. Och det faktum att jag äger ett visa kort. Detta kommer att bli en härlig koombination!   Klickade precis hem en kofta som jag hoppas kommer att vara lika mysig som den såg ut...

Av julia♥ - 27 september 2011 20:08


Här finns bilder. Men nästan ingen text. Så är tanken i alla fall. När jag har kommit i underfund med det hela. Ta en titt.  Är ni snälla.    ...

Ovido - Quiz & Flashcards