Direktlänk till inlägg 2 februari 2010

♥dumb blonde

Av julia♥ - 2 februari 2010 20:22

blev lite deppad nät jag tvättade mitt hår och insåg att mitt underbara shampoo och balsam från björn axén nästan är slut :/ 

det räcker kanske till två duschar till om jag har tur.. det har faktiska räckt ett ganska bra tag och det är ju bra iaf :)

det höll verkligen vad det lovade, det märks stor skillnad på mitt hårs kvalla, mke mindra kluvna toppar och håret är mke mjukare och mindre tovigt också! 



tror dock inte att jag kommer att köpa samma shampoo igen nu direkt, det är rätt så dyrt, 150kr per flaska och dom innehåller inte jättemke heller :)

men det funkar absolut!


kollade på bangerheads hemsida efter ett shampoo jag har sett förut, det har ett rätt så passande namn också.

det heter dumb blonde och är jättebra för trasigt, överpreparerade och slitet hår!

det innehåller proteiner som bygger upp och stärker håret, samt ger det näring och gör det mjukt.

det innehåller även ett uvskydd vilket gör att håret inte tar lika stor skada av solen.

shampoot och balsamet fungerar lika bra på mörkt hår som på ljust, balsamet kan även användas som en inpackning!


TIGI Bed Head Dumb Blonde Tweens (750ml) i gruppen Varumärken A-Ö / TIGI / TIGI paket och presentkit hos <a href=Bangerhead.se (607704)" />


shampoot och balsamet kostar 399:- tillsammans! flaskorna innehåller 750 ml.

det är just nu på bangerheads rea, det kostade från början 899:- så det är typ halva priset!

funderar på att köpa det faktiskt, är dock en aning för snål just nu:]

 
 
Sofia

Sofia

2 februari 2010 22:58

Bedheads grejer är skitbra! Räcker minst ett halvår oxå :p köp köp ;)

http://tigerfian.blogg.se

 
Sofia

Sofia

4 februari 2010 18:22

Ja det tycker jag defenitivt du ska göra ;)

http://tigerfian.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av julia♥ - 29 september 2011 14:00

Känns onödigt att hålla två bloggar i rullning. Den andra är så smidig förstår ni. Inlägg varje timma om jag så vill. Bara för att jag slipper öppna datorn eftersom att allt går att göra genom mobilen. Det känns nytt och jag är motiverad. Rolig...

Av julia♥ - 28 september 2011 20:03


  Åker med han på bilden till skellefteå efter tio när han slutar. Mor och far ska hämtas från kalas.   I morgon har vi konditionstest. Jag är förmodligen körd. Eftersom att min kondis inte finns. I morgon är det också torsdag, så logiskt s...

Av julia♥ - 28 september 2011 17:30

Fanns det en app för bloggplatsen också så skulle jag inte gå bakom ryggen och använda tumblr. Men nu finns det ingen sådan och jag har blivit kär i instagram. Så därför.   Glöm inte attt följa > Tumblr                    ...

Av julia♥ - 28 september 2011 16:16


Att man numera kan beställa kläder från allas vårat älskade monki. Och det faktum att jag äger ett visa kort. Detta kommer att bli en härlig koombination!   Klickade precis hem en kofta som jag hoppas kommer att vara lika mysig som den såg ut...

Av julia♥ - 27 september 2011 20:08


Här finns bilder. Men nästan ingen text. Så är tanken i alla fall. När jag har kommit i underfund med det hela. Ta en titt.  Är ni snälla.    ...

Ovido - Quiz & Flashcards