Direktlänk till inlägg 8 februari 2010

♥JAG ÄR HOPPLÖST FÖRÄLSKAD.....

Av julia♥ - 8 februari 2010 17:34

..... i mina nya skor!


efter att ha gått runt på ett antal affärer och inte hittat i stort sätt något så bestämde jag och linn oss för att gå in på dinsko för att kolla om skorna jag velat ha så länge fanns i rätt storlek.

och tro det eller ej, det gjorde dom!! där stod det ett par 36:or och bara skrek efter mej!

jag hann inte ens tänka efter, jag slet åt mej dom direkt och gick till kassan, the buy of the year!!


ni kan inte säga annat än att dom är TO DIE FOR?  


mer än så blev det inte för mej, eller jag köpte en halv ansiktsmask (?) och en ben&jerry's glass!

självklart blev det en i smaken cookie dough, det är min absoluta favorit och den är absolut värd att betala 50 kronor för!


här kommer en bättre (?) bild på dagens outfit, den är fotad som hastigast det är därför den inte är alltför vacker^^


     

svarta leggings med räfflade knän (syns tyvärr inte på bilden), från MQ

svart vanlig baströja med kedjor på axeln, från ginatricot

armband, från bikbok och kappahl

ring, från glitter

och skorna, från dinsko!


så vad säger vi om denna shoppingdag?

jo, vi kan inte annat än ge den två tummar upp, dels för att jag hittade skorna i rätt storlek, men mäst av allt för att jag hade ett så trevligt sällskap!!

linn är hur kul som helst, all kärlek till henne!


okej, det var kallt ute, min näsa blir röd då.. blame me? hahahahha


nu ska jag och linn hitta på något annat kul, detta blir nog sista inlägget för dagen.


så hejdå, eller som vissa säger, see you later aligator!

     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av julia♥ - 29 september 2011 14:00

Känns onödigt att hålla två bloggar i rullning. Den andra är så smidig förstår ni. Inlägg varje timma om jag så vill. Bara för att jag slipper öppna datorn eftersom att allt går att göra genom mobilen. Det känns nytt och jag är motiverad. Rolig...

Av julia♥ - 28 september 2011 20:03


  Åker med han på bilden till skellefteå efter tio när han slutar. Mor och far ska hämtas från kalas.   I morgon har vi konditionstest. Jag är förmodligen körd. Eftersom att min kondis inte finns. I morgon är det också torsdag, så logiskt s...

Av julia♥ - 28 september 2011 17:30

Fanns det en app för bloggplatsen också så skulle jag inte gå bakom ryggen och använda tumblr. Men nu finns det ingen sådan och jag har blivit kär i instagram. Så därför.   Glöm inte attt följa > Tumblr                    ...

Av julia♥ - 28 september 2011 16:16


Att man numera kan beställa kläder från allas vårat älskade monki. Och det faktum att jag äger ett visa kort. Detta kommer att bli en härlig koombination!   Klickade precis hem en kofta som jag hoppas kommer att vara lika mysig som den såg ut...

Av julia♥ - 27 september 2011 20:08


Här finns bilder. Men nästan ingen text. Så är tanken i alla fall. När jag har kommit i underfund med det hela. Ta en titt.  Är ni snälla.    ...

Ovido - Quiz & Flashcards